  • 1. Data: 2018-04-01 08:26:00
    Temat: Da sie z 250 do 120kmh? da sie. I to u niemca.
    Od: s...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=C8CgeT_qpB0

    To tak apropos wątku z bmw i rozwałką skody.

    Jak zapierdalac to trzeba jednak hamowac kiedy trzeba. I widac ze jednak nawet u
    niemca nie ma rózowo i czasem dosyc troche trwa wyprzedzanie sie pojazdów.

    Ale pewnie zaraz tu sie ujawnią ci co powiedzą że to nasi jechali bo niemce by tak
    nie robili :)

    Pozdro.

  • 2. Data: 2018-04-01 19:15:30
    Temat: Re: Da sie z 250 do 120kmh? da sie. I to u niemca.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-01 o 08:26, s...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Ale pewnie zaraz tu sie ujawnią ci co powiedzą że to nasi jechali bo niemce by tak

    I właśnie pogrzebałeś mit Tesli jako pojazdu cichego.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2018-04-01 20:01:13
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-01 o 19:15, RadoslawF pisze:

    > I właśnie pogrzebałeś mit Tesli jako pojazdu cichego.

    Przecież na samym początku jest napisane dużymi literami, że hałas nie
    pochodzi z samochodu, tylko z zakłóceń mikrofonu.

  • 4. Data: 2018-04-01 22:47:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-01 o 20:01, Poldek pisze:

    > Przecież na samym początku jest napisane dużymi literami, że hałas nie
    > pochodzi z samochodu, tylko z zakłóceń mikrofonu.

    Jakim naiwniakiem trzeba być aby uwierzyć że to co słychać to nie
    koła pracujące na asfalcie i karoseria na której hałasuje wiatr
    tylko zakłócenia mikrofonu?
    A może ten mikrofon jedzie na własnych kołach przed teslą i stąd
    taka reakcja na zmieniające się prędkości? :-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-04-02 01:57:31
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-01 o 22:47, RadoslawF pisze:

> [...]
    > A może ten mikrofon jedzie na własnych kołach przed teslą i stąd
    > taka reakcja na zmieniające się prędkości?  :-)

    Człowiek napisał w jęz. angielskim, że nagranie zostało zrobione
    mikrofonem, który łapie przydźwięki od GSM/3G/LTE oraz, że jest link do
    drugiego nagrania, które zostało zrobione bez tych przydźwięków.

  • 6. Data: 2018-04-02 02:14:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-02 o 01:57, Poldek pisze:

    > Człowiek napisał w jęz. angielskim, że nagranie zostało zrobione
    > mikrofonem, który łapie przydźwięki od GSM/3G/LTE oraz, że jest link do
    > drugiego nagrania, które zostało zrobione bez tych przydźwięków.

    A napisał dlaczego te "przydźwięki" są zależne od prędkości pojazdu?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2018-04-02 03:26:52
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-02 o 02:14, RadoslawF pisze:

    > A napisał dlaczego te "przydźwięki" są zależne od prędkości pojazdu?

    Efekt Dopplera?

  • 8. Data: 2018-04-02 06:31:36
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 1 kwietnia 2018 12:15:38 UTC-5 użytkownik RadoslawF napisał:

    niemca nie ma rózowo i czasem dosyc troche trwa wyprzedzanie sie pojazdów.

    > I właśnie pogrzebałeś mit Tesli jako pojazdu cichego.

    Heh, kiedys sie polapalem ze moja foka to calkiem ciche auto tylko opony jakies takie
    glosnie sie stały :)

    Nawet dla próby wrzucilem na luz przy 120kmh i pozwolilem sie silnikowi uciszyc.
    Okazalo sie ze nie, silnika przy 120kmh nie slychac ani jak napędza ani jak jest na
    wolnych obrotach. Za to wiater i opony robią cały hałas.

    Troche pomogło obłożenie wnęk na koła mata bitumiczna. Ale niewiele.

    Taki urok. A tesla ma byc lekka, i niestety troche zawsze bedzie hałasić.

    Mi tam bardziej uwage zwrocilo to ze zapieprzajac 250kmh z kilometra widac tych na
    lewym pasie i zachowawczo sie hamuje a nie zaklada ze jak na tasmie w foxconnie
    wszystko sie ułozy i wyjdzie tak ze nogi z gazu zdejmowac nie trzeba.

    Ale widze ze temat chyba juz przecwiczony i nikogo nie rusza :)

  • 9. Data: 2018-04-02 06:50:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.04.2018 o 03:26, Poldek pisze:

    > Efekt Dopplera?

    LOL;)

    Shrek

  • 10. Data: 2018-04-02 11:19:21
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-02 o 06:31, s...@g...com pisze:

> [...]
    wszystko sie ułozy i wyjdzie tak ze nogi z gazu zdejmowac nie trzeba.

    > Ale widze ze temat chyba juz przecwiczony i nikogo nie rusza :)

    Bo w Niemczech nie zjeżdżają. Snują się jak smród po gaciach po lewym
    pasie aż wszystkich wyprzedzą.