  • 11. Data: 2010-11-28 18:11:49
    Temat: Re: Da sie sprawdziae, ?e faktycznie wymieniono rozrz?d, sprzeg?o i ko?odwumasowe?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 28 Nov 2010 17:52:14 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Nie sądzę żeby pytający pod hasłem "rozrząd" miał na myśli zawory, wałki
    > i popychacze.
    > Raczej pasek rozrządu i ew. pompę wody z napinaczem.

    no.. to jeszcze prościej, wystarczy odkręcić osłony.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 12. Data: 2010-11-28 18:56:11
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-11-28 17:27, masti pisze:

    > i po odkręceniu skrzyni biegów widzisz wałki rozrządu? WoW.

    Nie widzę żeby ktoś pisał o wymianie wałków rozrządu ;P

    Pozdrawiam !

  • 13. Data: 2010-11-28 18:59:27
    Temat: Re: Da się sprawdzić, że faktycznie wymieniono rozrząd, sprzęgło i kołodwumasowe?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 28 Nov 2010 18:56:11 +0100 osobnik zwany Czarek Daniluk
    wystukał:

    > Nie widzę żeby ktoś pisał o wymianie wałków rozrządu ;P
    >
    > Pozdrawiam !

    "twierdzi, ?e wymieni? w tym roku rozrz?d,"
    ale ja to truskawki cukrem ...

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2010-11-29 07:14:57
    Od: "kolo" <k...@k...lo>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kolo" <k...@k...lo> napisał w wiadomości
    >
    > popros o f-vat z naprawy

    to by wyjaśniło sprawę, ale gościu twierdzi, że nie brał faktur, żeby nie
    płacić VAT i tu zaczynają się rodzić moje podejrzenia

  • 15. Data: 2010-11-29 09:02:35
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > to by wyjaśniło sprawę, ale gościu twierdzi, że nie brał faktur, żeby nie
    > płacić VAT i tu zaczynają się rodzić moje podejrzenia

    i słusznie, faktycznie trzeba to sprawdzić,
    o ile wymianę napędu rozrządu idzie dość łatwo zweryfikować przez odkręcenie
    obudowy o tyle sprzęgło i dwumasę trzeba zdejmować skrzynię a to już trochę
    kosztów,

    brat

  • 16. Data: 2010-11-29 22:42:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-11-29 09:02, bratPit[pr] pisze:

    > i słusznie, faktycznie trzeba to sprawdzić,
    > o ile wymianę napędu rozrządu idzie dość łatwo zweryfikować przez
    > odkręcenie obudowy o tyle sprzęgło i dwumasę trzeba zdejmować skrzynię a
    > to już trochę kosztów,

    Żeby zobaczyć grubość tarczy powinno wystarczyć samo odkręcenie śrub i
    lekkie odsunięcie obudowy na skręconych kołach.

    To będzie znacznie mniejsza robota niż demontaż skrzyni.