  • 11. Data: 2009-10-07 09:01:38
    Temat: Re: DVD HDMI sens posiadania ze względu na HD
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    news:hahiom$afr$1@news.onet.pl...
    > A sam dekoder teletekstu nie posiada?

    nie kazdy, np. DREAMBOX DM 8000 posiada

  • 12. Data: 2009-10-07 09:17:13
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a...@p...pl pisze:

    > http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI#CEC
    >
    > czyli sterowanie tunerem satelitarnym z pilota tv - pieknie ladnie,
    > ale czy to w praktyce dziala na sprzecie dostepnym na naszym rynku?
    > Np. Sony Bravia i dekoder n/c+/cp......???

    do mojego zestawu bravia + nbox kupiłem ligitech harmony i mam
    wszystko co potrzebuje

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 13. Data: 2009-10-07 13:26:10
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > Czy w ogole jest sens posiadania odtwarzacza DVD HDMI

    Tak. Nawet na zwykłym DVD będzie lepiej, bo czarne będzie czarne, białe
    białe i nie będzie zakłóceń od odkurzacza.

    W.

  • 14. Data: 2009-10-07 14:36:06
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Wed, 7 Oct 2009 15:26:10 +0200, Wojciech Apel napisał:

    > Tak. Nawet na zwykłym DVD będzie lepiej, bo czarne będzie czarne, białe
    > białe

    A to zależy głównie od prezes^H^H^H^H^Hpanelu

    > i nie będzie zakłóceń od odkurzacza.

    Przy dobrym kablu nie ma znaczenia.

    Niemniej jednak w przypadku podłączenia po HDMI jedynym analogowym elementem w
    torze sygnału jest panel LCD lub zcałkowana przez oko PWM'owa komórka PDP :-)

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 15. Data: 2009-10-08 07:31:55
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    MAG pisze:
    > Czy w ogole jest sens posiadania odtwarzacza DVD HDMI w systuacji gdy np w
    > wypożtczalniach nie ma filmów DVD HD (a w ogole to gdzie takie można
    > zdobyć?). BLUERey chyba tak ale ta cena. Więc pytam co daje te HDMI w DVD
    > skoro brak filmów tego typu.

    Wątpię że twój odtwarzacz jest w stanie odtworzyć płytę HD-DVD Złęcze
    HDMI nie świadczy wcale o możliwości oglądania sygnału HD na danym
    urządzeniu

  • 16. Data: 2009-10-08 15:57:21
    Od: "MAG" <g...@w...pl>

    I o taką odpowiedź mi chodziło. Czyli jest to prawie bajer poprawiający z
    lekka jakość zwykłych DVD tudzież Divx z racji cyfrowego sygnału.

  • 17. Data: 2009-10-08 17:39:31
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    nom pisze:

    > A to kiszka. PAL ma 625 linii a dekoder przetwarza pewnie tylko 576
    > resztę usuwa (łącznie z treścią telegazety). :-)

    Nie, problem leży zdaje się w HDMI jako takim.
    Dekoder UPC poprawnie przetwarza telegazetę po analogu, a nawet nagrywa
    na HDD.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 18. Data: 2009-10-08 17:45:14
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Cavallino pisze:

    > A sam dekoder teletekstu nie posiada?

    Posiada. Ale znacznie gorszy, niż telewizor...

  • 19. Data: 2009-10-08 19:57:09
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 08 Oct 2009 19:39:31 +0200, Jan Rudziński napisał(a):

    > Nie, problem leży zdaje się w HDMI jako takim.

    Dokładnie tak!
    U mnie, w manualu do nagrywarki Pioneera nawet piszą o tym.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 20. Data: 2009-10-09 20:48:37
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 07 Oct 2009 10:19:11 +0200, Arek M
    <a...@g...pl> wrote:

    >U sony to "bravia sync" - to takie "CEC" tylko inaczej nazwane i
    >kompatybilne :) Działa świetnie np w przypadku PS3.

    Samsung Anynet+ nie jest kompatybilne z LG SimpLink. W każdym bądź
    razie u mnie nie działa.
    Za to u teścia musiałem wyłączyć CEC bo nie mógł na DVD słuchać płyt
    CD. Włączał DVD to mu się włączał TV. Wyłaczył TV to DVD też się
    wyłączało ;-))

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu