  • Data: 2011-07-25 10:22:05
    Temat: Re: DVB-T w "pigułce"
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Złącze SCART nie obsługuje HD, czyli potrzebowałbyś
    > urządzenia, które
    > strumień HD zdekoduje i przeskaluje do SD. Może to być
    > trudne dla
    > taniego odbiornika wtykanego do SCARTa.

    On wcale nie jest taki tani właśnie :-). Przy cenach
    zewnętrznych tunerów z HDMI na poziomie 150 zł te 99 to nie
    jest mało...
    Mam w biurze jeden z pierwszych tunerów MPEG4 Globo, jeszcze
    bez HDMI. Dekoduje HD, przeskalowuje i wpuszcza bez problemu
    do Scarta. Jeśli dobrze pamiętam to te wynalazki wtykane do
    Euro mają bardzo podobny, jeśli nawet nie ten sam chip i
    soft. Czyli duża szansa że będzie działało i odtwarzało
    kanały HD :-).