  • 1. Data: 2009-09-04 08:24:24
    Temat: DVB-T, pytanko o sygnal
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.eu>

    Witam,
    Czy poziom sygnalu dvb mozna jakos laczyc z poziomem zwyklego sygnalu analogowego?
    Pytam, bo choc mieszkam w Warszawie to strasznie slabo odbieralem ze zwyklej
    anteny, mam 20 m od budynku ponad 2 razy wyzszy blok ktory zaslania nadajnik i
    nawet wywalenie na dach siatki na 7 metrowym maszcie nic nie dawalo.
    Czy ten blok bedzie tez zaslanial sygnal dvb czy przy cyfrowym nie ma to znaczenia.
    pozdro., Pawel

  • 2. Data: 2009-09-04 08:29:14
    Temat: Re: DVB-T, pytanko o sygnal
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy poziom sygnalu dvb mozna jakos laczyc z poziomem zwyklego sygnalu
    > analogowego?

    Oczywiście.

> [...]
    > nawet wywalenie na dach siatki na 7 metrowym maszcie nic nie dawalo.
    > Czy ten blok bedzie tez zaslanial sygnal dvb czy przy cyfrowym nie ma to

    Ma znaczenie.
    Jak praktycznie nie odbierasz analoga, to i cyfrówki nie odbierzesz, sygnał
    dociera w identyczny sposób.
    Za to jak już odbierasz analoga średnio, to możesz liczyć, że dvb-t będziesz
    odbierał lepiej.
    Ja mam dokładnie taki przypadek - analog bywa nieco zaśnieżony, ale dvb-t
    żyleta.

  • 3. Data: 2009-09-04 12:48:54
    Od: a...@p...pl

    sprobuj pokrecic antena i odebrac fale odbita. Dla analoga - wiadomo
    obraz bedzie brzydki (odbicia itp), ale dla cyfry - bedzie ok.

    --
    ThinkXtra