  • 11. Data: 2011-10-04 07:25:14
    Temat: Re: DVB-T - antena pokojowa wystarczy?
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 01 Oct 2011 16:30:21 +0200, jeo stancey <j...@v...pl>
    wrote:

    >Rozwiąże problem kupienie anteny pokojowej? Jakiej?

    a nie lepiej kupic antenke do montazu na zewnatrz (mala yagi lub nawet
    siatke) i zamontowac np. na uchwicie od balkonu jak jest? Sygnal o
    niebo bedzie lepszy. Wcale nie jest potrzebna antena ze wzmacniaczem
    (szczegolnie w przypadku siatkowej anteny).

    --
    ThinkXtra

  • 12. Data: 2011-10-04 17:03:59
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Oct 2011 17:46:15 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Idź oddaj coś w Carrefourze.

    Oddawałem. W Katowicach i w Warszawie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2011-10-04 17:08:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d3fm87dkvm0je7d6nqls929he0lb905vk8@4ax.com...

    > Oddawałem. W Katowicach i w Warszawie.

    A ja nawet zepsutego mięcha kupionego kilka godzin wcześniej nie jest w
    stanie w Carrefour skutecznie zareklamować.
    O sprawnych towarach nawet przez grzeczność nie wspominając.
    Widać co sklep to obyczaj.

  • 14. Data: 2011-10-04 20:13:50
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-10-04 19:03, jerzu pisze:

    > Oddawałem. W Katowicach i w Warszawie.

    Bardzo ciekawe, w Piotrkowie dowiedziałem się że Carrefour nie
    przewiduje żadnej możliwości zwrócenia towaru, chciałem kupić garnek i
    nie dostałem nawet możliwości zwrotu w ciągu godziny, na opakowaniu był
    symbol kuchenki indukcyjnej a na garnku nie było.

  • 15. Data: 2011-10-04 22:09:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Padre" j6fpdu$voc$...@n...onet.pl

> [...]
    > garnek i nie dostałem nawet możliwości zwrotu w ciągu godziny, na opakowaniu był
    symbol kuchenki indukcyjnej a na garnku nie było.

    A jest możliwość wypróbowania garnka na miejscu -- przed zakupem?
    Ja w ciemno kupiłem w Carrefourze ,,stację pogody'' uznając w niej
    nieobecność DCF -- jakże było moje zdumienie, gdy okazało się, że
    stacja za pół stówki ma zegarek z DCF... Chciałem kupić kolejną
    (lub nawet dwie) taką, ale cena wzrosła... Albo inaczej -- w tym
    kolorze (niebieskim, ładnym) już nie było, a szare były droższe...

    IMO Carrefour to sklep dla ubogich, dlatego go sobie cenę wysoko.

    Niebawem będą tam plecaki :) po zł 1.99 za sztukę...

    Dla mnie niskie ceny są odpowiedzią Boga -- nawet wtedy Bóg potrafi
    dawać, gdy ludziom (dzień dobry, panie Ozorowski) wydaje się, że Go
    potrafią stłamsić. :) Nie muszę żebrać, aby mieć. :) Nic zatem
    dziwnego, że codziennie błogosławię galeriom i hipermarketom.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2011-10-05 15:56:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > nawet możliwości zwrotu w ciągu godziny, na opakowaniu był symbol kuchenki

    Dokładnie to samo dowiedziałem się w Poznaniu, nawet maszynki do golenia na
    same ostrza wymienić nie chcieli (opakowanie było kompletne i szczelnie
    zamknięte w momencie próby zwrotu).

  • 17. Data: 2011-10-05 22:31:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Cavallino" j6humm$523$...@n...onet.pl

    > Dokładnie to samo dowiedziałem się w Poznaniu, nawet maszynki do golenia na same
    ostrza wymienić nie chcieli (opakowanie było
    > kompletne i szczelnie zamknięte w momencie próby zwrotu).

    Mnie wymienili prześcieradło na dwa inne. Powiedzieli mi, że jeżeli
    kupię coś z tego samego działu za podobną cenę, to będę mógł cofnąć
    niechciane kupno. (zabiorą prześcieradło i oddadzą szmal)

    Kupiłem dwa inne prześcieradła a to niechciane zwróciłem i otrzymałem
    w zamian za nie żywą gotówkę w kwocie, jaką wcześniej za to niechciane
    prześcieradło zapłaciłem kartą. :)

    W Carrefourze są inne ,,problemy''. Podobnie w Realu...
    Gdy kupowałem komodę, ochroniarz zauważył, iż powinienem
    kupować w czwartki, bo wówczas zwracają do 5% -- lub nawet
    we wtorki jako senior, któremu zwracają do 10%...

    W Realu raz za razem zachęcają do wyrobienia karty pejbekowej. :)

    -=-

    Zdechłbym z głodu, gdyby nie hipermarkety. :) Lub chodziłbym z gołą dupą. :)
    A tak -- wcinam słonecznik po kilka złotych za kilogram łuskanego ziarna,
    siedząc w grubej bluzie bawełnianej za dychę i bawełnianych spodniach za
    dwie dychy oraz w bawełnianych majtkach za jedną złotówkę... I popijam
    mlekiem za 182 groszy za litr świeżego UHT...

    Przy okazji wspominam debatę telewizyjną, w której dowiaduję się o tym,
    że żywność stale drożeje -- ciekawe gdzie. ;) Bo ja widzę jabłka po 2 złote
    za kilogram, i tańsze... Po 2.5 tak ładne, że nie można opanować się...

    Udusiłbym się cudzym (przepraszam) gównem, gdyby nie wiatraki z Leroja
    po niecałe 16 złotych z trzyletnią gwarancją, silnikami oczywiście
    indukcyjnymi, przeznaczonymi do długotrwałej (inaczej -- ciągłej)
    pracy... Lub bym umarł od pleśni, gdyby nie jednoczęściowy
    klimatyzator za 7 stówek... (też z Leroja)

    -=-

    Auchan przyjmuje zwroty, o ile pudełko nie jest zniszczone a zakup
    był dokonany nie wcześniej niż kilka dni przed chęcią zwrócenia.

    Real -- bez słowa sprzeciwu. Kupiłem lekko uszkodzona antenę TV
    właśnie -- i takąż :) zwróciłem po kilku dniach. :) Gdy zapytałem,
    jaki mam czas na zwrot, padła opowiedz że wypadałoby śpieszyć się,
    ale oni nie stawiają terminów... Dziś, jutro, za tydzień, za rok,
    dwa... ;) Nie ma problemu...

    Leroy Merlin przyjmuje bez słowa oporu po dowolnym czasie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'