  • 1. Data: 2010-01-10 07:37:11
    Temat: DVB-T Śrem EPG +k.34
    Od: dekoder <w...@w...pl>

    ostatnio śrem uruchomił przewodnik EPG, który zresztą działa całkiem
    całkiem, jednak od tej chwili obserwuję "jakiś nieznany" sygnał na
    kanale 34 (w jego paśmie)
    sygnał ma w poznaniu moc 27-30% a jakość sygnału oscyluje w granicach
    55-64%
    czy ktoś z kolegów wie co się tu dzieje

  • 2. Data: 2010-01-10 21:08:30
    Temat: Re: DVB-T Śrem EPG +k.34
    Od: Andrzej H <h...@g...com>

    On 10 Sty, 08:37, dekoder <w...@w...pl> wrote:
    > ostatnio rem uruchomi przewodnik EPG, kt ry zreszt dzia a ca kiem
    > ca kiem, jednak od tej chwili obserwuj "jaki nieznany" sygna na
    > kanale 34 (w jego pa mie)
    > sygna ma w poznaniu moc 27-30% a jako sygna u oscyluje w granicach
    > 55-64%
    > czy kto z koleg w wie co si tu dzieje

    U mnie pod Poznaniem na ch34 cisza.
    Natomiast dziś miałem na ch31 analog zdaje się ze Śnieżnych Kotłów.
    I standardowo tvp info wrocław ze Ślęży.
    Lekkie tropo było.

  • 3. Data: 2010-01-10 22:11:05
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 10.01.2010 22:08, Andrzej H pisze:

    > U mnie pod Poznaniem na ch34 cisza.
    > Natomiast dziś miałem na ch31 analog zdaje się ze Śnieżnych Kotłów.
    > I standardowo tvp info wrocław ze Ślęży.

    na 31?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion