  • 1. Data: 2009-10-25 14:50:42
    Temat: DVB-T Poznań, co znowu nakombinowali
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Od kilku dni wszystkie programy tną się o wiele bardziej niż kiedykolwiek
    przedtem.
    Czym to może być spowodowane, co znowu Emitel zmajstrował?
    Tym razem to już nie testy, więc wreszcie mamy prawo wymagać.
    Nie wchodzi też w rachubę problem po mojej stronie, bo ciotka mieszkająca w
    Śremie (kilka km od nadajnika) też już dzwoniła do mnie przerażona, że jej
    tuner się skaszanił - efekty ma oczywiście takie same jak u mnie i też
    pojawiły się kilka dni temu.

  • 2. Data: 2009-10-25 18:46:02
    Temat: Re: DVB-T Poznań, co znowu nakombinowali
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    Info na forum Emitela:
    Jarosław Bałuka Tytuł: Zakłócenia w odbiorze: Zielona Góra, Poznań,
    KrakówNapisane: 25 października 2009, o 12:08

    W związku z trwającymi pracami technicznymi na łączach dosyłowych mogą
    okresowo występować zakłócenia w odbiorze DVB-T. Za utrudnienia
    przepraszamy.

  • 3. Data: 2009-10-25 21:17:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ktos" <k...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W związku z trwającymi pracami technicznymi na łączach dosyłowych mogą
    > okresowo występować zakłócenia w odbiorze DVB-T. Za utrudnienia

    Już znalazłem.
    Ale to jakaś paranoja jest, testowali chyba przez 3 lata, a jak puścili
    oficjalnie to z miejsca zrypali dosył z Warszawy do Poznania (poznańskie
    TVP3 idzie bez zacięć rzecz jasna) i wzięli się za niby remonty pod
    przyszłość.
    Albo znowu ktoś łapówę dostał żeby to spieprzyć.

    Nie mieści mi się w głowie, że sobie np. światłowodów nie mogą pociągnąć nie
    psująć tych które do tej pory chodzą.

  • 4. Data: 2009-10-25 22:59:38
    Od: Andrzej H <h...@g...com>

    Oficjalnie to oni puszczą jak będzie przetarg roztrzygnięty na
    operatora i papiery podpisane...
    póki co jeden wielki TEST... a obecnie przez TVP znowu wszystko jest
    przystopowane...

    Ale potwierdzam z innego źródła że rzeczywiście emitel sporo pracy ma
    obecnie właśnie nad inwestycjami.

    Cavallino czy zdajesz sobie sprawę jak wygląda w naszym kraju
    "ciągnięcie sobie światłowodów" ?
    Można dzierżawić już mocno wysycony szkielet innych operatorów za
    grubą kasę, albo kłaść własne światło, ale to ogrom dokumentów, czasu,
    pieniędzy...
    tym bardziej przy takich odległościach między masztami.

    A łapówy i grupy wpływów i interesów to temat na osobny wątek, temat
    rzeka... w końcu to Polska gdzie afera goni aferę i każdy orze jak
    może ;)

  • 5. Data: 2009-10-26 09:24:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Andrzej H" <h...@g...com> napisał w wiadomości news:

> [...]
    >Można dzierżawić już mocno wysycony szkielet innych operatorów za
    >grubą kasę, albo kłaść własne światło, ale to ogrom dokumentów, czasu,

    A w jakim z tych wariantów nie da się tego zrobić OBOK, nie ruszając tego co
    jest i działa?

    >tym bardziej przy takich odległościach między masztami.

    Ty mi lepiej wytłumacz jak to się dzieje, że popsuli coś co dobrze chodziło,
    jakie prace robią które mają taki wpływ na bieżące działanie?

  • 6. Data: 2009-11-02 21:37:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > W związku z trwającymi pracami technicznymi na łączach dosyłowych mogą
    > okresowo występować zakłócenia w odbiorze DVB-T. Za utrudnienia

    Ciekawe co tym razem wymyślili, bo zamiast poznańskiego TVP Info leci
    badziewie z Warszawy.
    Szlag by ich trafił z takimi pomysłami !!!!!

  • 7. Data: 2009-11-03 06:26:44
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Ciekawe co tym razem wymyślili, bo zamiast poznańskiego TVP Info leci
    > badziewie z Warszawy.
    > Szlag by ich trafił z takimi pomysłami !!!!!

    a dalej są przerwy jak ostatnio czy już stabilnie?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 8. Data: 2009-11-03 08:39:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > a dalej są przerwy jak ostatnio czy już stabilnie?

    Wróciło do normy.
    Podobno puścili nam wiązkę z Raszyna, w związku z dalszymi pracami, ponoć
    czasowo.
    Oby ta czasowość nie przedłużała się zbytnio, bo obecnie nie mam nic co było
    interesujące na tym programie.

    No i oczywiście znowu minus dla Emitela, za brak jakichkolwiek informacji,
    że coś zmieniają, kiedy skończą itd
    Amatorka pełną gębą.
    A kilka miesięcy temu zapewniali, że oni są gotowi do startu, wystarczy im
    tydzień żeby nadawanie rozpocząć, a tu się okazuje że nie są w stanie tego
    prawidłowo zrobić nawet dla nadajników, które od wielu lat niby testowali.

  • 9. Data: 2009-11-06 22:23:24
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 2 Nov 2009 22:37:43 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Ciekawe co tym razem wymyślili, bo zamiast poznańskiego TVP Info leci
    >badziewie z Warszawy.
    >Szlag by ich trafił z takimi pomysłami !!!!!

    a nie pomysleliscie, ze to jest dzialanie celowe Emitela? Po co to ma
    chodzic stabilnie, jak przeciez to faza testow? Tak by sie wszyscy
    przyzwyczaili, ze nic nieustalone a dziala. A tak niedziala.

    Ja bym na miejscu Emitela wylaczyl to w cholere, to moze wreszczie
    ktos by ruszyl dupe i podpisal odpowiednie umowy. Jak nie zrobi sie
    czegos stanowczo,to bedzie sie ciagnelo jeszcze miesiacami, latami
    (jak do tej pory). Mogli wogole tego nie testowac tych kilka lat.

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2009-11-06 22:40:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości news:

    > a nie pomysleliscie, ze to jest dzialanie celowe Emitela?

    Celowe jest o tyle, że ponoć dalej budują łącza, więc sygnał idzie z
    pominięciem Poznania z którego jest lokalne TVP 3.
    To oficjalna wersja.
    Mam nadzieję że to prawda i że to się kiedyś skończy.

    > Ja bym na miejscu Emitela wylaczyl to w cholere, to moze wreszczie
    > ktos by ruszyl dupe i podpisal odpowiednie umowy.

    Kto, jak wszystkim zależy żeby to sabotować jak długo się da.
    Wyłączyć to by musieli razem z analogowymi nadajnikami - wtedy by się
    towarzycho rozruszało, bo kasa z reklam zaczęłaby przepadać.