  • 21. Data: 2009-10-31 09:37:02
    Temat: Re: DVB-T Karkonosze nadajnik ?AGA?
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    news:hcgtuf$nn7$1@news.onet.pl...
> [...]
    cznik1wymaganianaodbiornik.pdf

    > Skąd wiesz?
    > Dużo telewizorów ma wejścia CI do tego celu.

    CI nie zapewnia bezpieczenstwa transmisji zwlaszcza HD. Potrzebny bylby CI+
    ale operator i tak bedzie bardziej zainteresowany kontrola odbiornikow
    (upgrady, kontrola zachowania odbiornika) wiec watpie by sie zdecydowal na
    moduly CI+, wygodniejsza i bezpieczniejsza jest dystrybucja wlasnych
    tunerow.

  • 22. Data: 2009-10-31 09:57:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    >>> http://www.mi.gov.pl/files/0/1791824/PlanDTT0710zala
    cznik1wymaganianaodbiornik.pdf

    > CI nie zapewnia bezpieczenstwa transmisji zwlaszcza HD.

    W jakim sensie?
    Polsat albo Cyfra mają obecnie takie problemy z bezpieczeństwem?

> [...]
    > kontrola odbiornikow (upgrady, kontrola zachowania odbiornika) wiec watpie
    > by sie zdecydowal na moduly CI+, wygodniejsza i bezpieczniejsza jest

    Jakoś dotychczas tylko n-ka się przy tym upiera i na tym traci.

  • 23. Data: 2009-11-11 20:14:24
    Temat: Re: DVB-T Karkonosze nadajnik ŻAGAŃ
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Sam sobie odpowiem ... dla potomności i googlarzy będzie
    jak znalazł.

    Dostałem informację od kolegi caliente1978 z Karpacza że odbiera bez
    problemów
    DVB-T z Żagania.Myślę że mnie nie zabije gdy go tutaj zacytuję
    w całości:

    << mux z zagania odbieram non stop bez zaklocen czyli bez tzw szatkowania
    obrazu z tradycyjnej anteny siatkowej ze wzmacniaczem i dekodera mpeg4
    dtv-401t. poziom sygnalu w granicach 89-90% jakosc 97-99% ,wiekszosc kanalow
    nadaje w formacie 4;3 wyjatek tvn 4;3 i 16;9 . dodam ze moj dom polozony
    jest na wysokosci 590 metrow nad poziom morza-otwarta przestrzen w kierunku
    polnocnym tzn na jelenia gore , idealnie moge odebrac tvp1 analogowa z
    zagania oraz wszystkie stacje radiowe nadajace z tego obiektu w tym radio
    zachod na 106,0.jako ciekawostke dodam iz w dniu 1 listopada (panowaly wtedy
    swietne warunki propagacyjne-sloneczna wyzowa pogoda z lekkim mrozem) udalo
    mi sie zaprogramowac muxy z niemiec polnocnych, danii oraz poludniowej
    czesci szwecji w sumie okolo 68 kanalow, w tym czesc kodowanych. >>

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 24. Data: 2009-11-12 07:20:50
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > lekkim mrozem) udalo mi sie zaprogramowac muxy z niemiec polnocnych, danii
    > oraz poludniowej czesci szwecji w sumie okolo 68 kanalow, w tym czesc

    odbior na antenie ze wzmacniaczem nie jest normalnym odbiorem...
    Są ludzie którzy w ten sposób oglądają programy Szweckie, Duńskie,
    Niemieckie, Czeskie a nawet Włoskie jest mnóstwo specjalnych technik do
    możliwości dalekiego odbioru - od specjalnych konstrukcji anten do
    specjalnych wzmacniaczy, polowania na stan troposfery itd można tego szukać
    w Internecie. Nie powinno to nikogo dziwić. Dziwne by było gdyby każdy w
    Karpaczu, na zwykłej antenie bez wzmacniacza, mający w swoim telewizorze z
    MPEG4 mógł bez problemu oglądać DVB-T z Żagania ale to nie jest realne.

  • 25. Data: 2009-11-14 18:51:53
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Hehe ... to są góry, tutaj o antenach bez wzmacniaczy
    słyszeli co najwyżej mieszkańcy dna kotliny, dla
    całej reszty skomplikowane systemy wieloantenowe
    z wzmacniaczami, separatorami i sumatorami to
    najnormalniesze naziemne anteny ... to nie żart.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com