  • 11. Data: 2010-06-15 00:06:03
    Temat: Re: DUCATO nr silnika
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-06-14 22:34, to pisze:

    > Google powiedziało tak: "I have now solved this, the engine number is
    > BEHIND the fuel pump which has to be removed to get at it. Well done
    > Fiat!!"

    Dzięki, sprawdze przy najblizszej mozliwej okazji - po tym komentarzu
    wnioskuje, ze nie bedzie to latwe :)

    --
    venioo
    Xantia X2 Break 1,9TD Magma-Rot -PMS

  • 12. Data: 2010-06-15 23:43:32
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-06-15 00:06, venioo pisze:

    > Dzięki, sprawdze przy najblizszej mozliwej okazji - po tym komentarzu
    > wnioskuje, ze nie bedzie to latwe :)

    Po przejrzeniu dostepnych w necie zdjec mam 2,5D

    Dzieki za rady :)

    --
    venioo
    Xantia X2 Break 1,9TD Magma-Rot -PMS
    Peugeot MkII 106 1,0i
    Ducato MAXI 2,5D

  • 13. Data: 2010-06-15 23:59:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    venioo wrote:

    > Po przejrzeniu dostepnych w necie zdjec mam 2,5D
    >
    > Dzieki za rady :)

    A przed przejrzeniem co miałeś? ;)

  • 14. Data: 2010-06-16 18:47:38
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-06-15 23:59, to pisze:

    > A przed przejrzeniem co miałeś? ;)

    Mialem zagadke w glowie ;) 2,5 vs 2,8 :)
    Ale znalazlem bardzo dokladne zdjecia tych silnikow na jednej ze stron
    firmy handlujacej silnikami :) Porownalem naocznie i juz wiem ktory mam :)
    PS Jednak mechanik nie mial racji ;)