  • Data: 2002-11-03 17:19:28
    Temat: Re: DSL - czy to norma?
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SCV" <"scv [NO-SPAM]"@wroc.one.pl> napisał w wiadomości
    news:aq0d5o$iap$1@news2.tpi.pl...

    > "MirosławStępiński" wrote in message:
    > >

    > Niestety u mnie we Wrocku jest to samo :( Oby im mozgi od myslenia nie
    > wyparowaly
    > Mam nadzieje, ze sobie z tym poradza... (w co ja wierze :P)

    Za p.i.k:

    Usuniecie awarii routera Neostrada Wroclaw 29-10-02 godz. 14:30

    Dnia 31.10.2002 o godzinie 09:40 nastapila awaria routera we
    Wroclawiu. Moze nastapic calkowity brak dostepu do uslug InternetDSL
    oraz Neostrada+ we Wroclawiu i okolicach.

    Dnia 01.11.2002 o godzinie 13:45 nastapila awaria routera we
    Wroclawiu. Moze nastapic calkowity brak dostepu do uslug InternetDSL
    oraz Neostrada+ we Wroclawiu i okolicach

    Od godz. 11:30 wystepuja problemy z uslugami NeostradaPLUS i InternetDSL
    na terenie Wroclawia i okolic. (2002-11-02)

    W dniu 03.11.2002 o godzinie 00:10 wystepila awaria routera na terenie
    Wroclawia, w jej wyniku moga wystapis problemy jak tez chwilowy brak
    dostepu do uslug NeostradaPLUS i InternetDSL na terenie Wroclawia i
    okolic.Prace nad usunieciem awarii trwaja.

    5 razy w ciagu tygodnia to chyba lekka przesada... Co to za router,
    ktory co 2 dni sie psuje? Z jakiegos demobilu go wzieli?
    Zaczyna to byc lekko denerwujace, zwlaszcza jezeli ktos przyzwyczail
    sie do niezawodnosci SDI (2 awarie w ciagu 2 lat).

    Michal Letowski