  • 11. Data: 2005-10-26 14:45:29
    Temat: Re: blokada z tpnet do Allegro
    Od: "MrG" <N...@n...pl>

    > Od kilku dni nie da się połączyć z mojego tepsowego DSLa z Allegro.
    > Tracert oczywiście jest bezbłędny.
    > Jedyna działająca metoda to proxy ICM.
    >
    > Zwykle przy okazji dyskryminowania ruchu na grupie wrzało, a teraz cisza. Czy
    > znowu zaczęła się zabawa w ciuciubabkę między operatorami?

    Na tepsianym dslu kupe rzeczy nie dziala jak powinno ..
    .. gdyby nie icm to marnie by bylo ...
    .. dzieki bogu juz dsla nie mam ..

    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 506 33 11 69 | gad : 3864459 | skp : mrgoliat

  • 12. Data: 2005-10-26 15:57:56
    Od: Borg <b...@b...lan>

    "MrG" <N...@n...pl> wrote in news:djo4l4$34b$1@opal.futuro.pl:

    > Na tepsianym dslu kupe rzeczy nie dziala jak powinno ..
    > .. gdyby nie icm to marnie by bylo ...
    > .. dzieki bogu juz dsla nie mam ..

    Naprzyklad jakie?

  • 13. Data: 2005-10-26 17:52:04
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    MrG pisze:

    > Na tepsianym dslu kupe rzeczy nie dziala jak powinno ..
    > .. gdyby nie icm to marnie by bylo ...
    > .. dzieki bogu juz dsla nie mam ..

    Ciekawe, bo nie zauważyłem...

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 14. Data: 2005-10-27 18:16:20
    Od: Artur Łucka <a...@a...pl>

    MrG napisał(a):

    > Na tepsianym dslu kupe rzeczy nie dziala jak powinno ..
    > .. gdyby nie icm to marnie by bylo ...
    > .. dzieki bogu juz dsla nie mam ..

    Nie dziala?

    No rotfl.

    Mam 3 dsl-e i jakos to dziala mi wszystko, a sasiadami jestesmy prawie
    ze. ;)

    Smiem twierdzic, ze gdyby nie maly upload, malo ip, to calkiem dobra
    usluga za dobre pieniadze.

    --
    Artur Łucka
    www.art-net.pl

  • 15. Data: 2005-10-27 23:53:11
    Temat: Re:DSL TP [było: blokada z tpnet do Allegro]
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Artur Łucka <a...@a...pl> wrote:

    > Smiem twierdzic, ze gdyby nie maly upload, malo ip, to calkiem dobra
    > usluga za dobre pieniadze.

    Dostajesz to, za co zapłaciłeś, więc jak Ci mało, to kup sobie od kogoś
    łącze klasy operatorskiej.

    P.S. Niezadowolonych z DSL-a TP w Poznaniu zapraszam do siebie.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 16. Data: 2005-10-28 00:14:20
    Od: Artur Łucka <a...@a...pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):

    > Dostajesz to, za co zapłaciłeś, więc jak Ci mało, to kup sobie od kogoś
    > łącze klasy operatorskiej.

    Raczej do moich zastosowan wystarcza... nie ma sensu tego
    rozbudowywac,bo i tak juz rynek jest wysycony w znacznym stopniu, a ceny
    leca w dol... ;}

    --
    Artur Łucka
    www.art-net.pl

  • 17. Data: 2005-10-28 16:34:26
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Olek napisał:

    > Internet DSL, ten z którego piszę.
    > Żadnych kombinacji, zwykły ethernet do Speedstream 5100.

    No i się naprawiło, samo!
    Dziś u mnie 2x pad zaliczyła EneriaPro, na 26 i 5 minut.
    Teraz już wiem, to pewnie była wina modemu który się zresetował po
    wyłączeniu zasilania. Komputerek ze squidem ma upsa więc hula cały czas
    tak samo. Nie wiem jak ten modem kaleczył pakiety tak wybiórczo ale
    przynajmniej już po problemie.
    --
    Olek

  • 18. Data: 2005-11-04 21:30:21
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Epilog

    Ponieważ nazajutrz po radosnym "działa" znowu nie działało
    poanalizowałem trochę logi squida. Pewnie banał ale dla mnie odpowiedź
    serwera Allegro: HTTP error 419 nie był jasną sprawą, w przeglądarce się
    nie pokazuje.
    Ciekawe, że pojawiał się tylko gdy squid forwardował informację o IP
    źródłowym 192.168.1.1
    Napisałem o tym do Allegro w poniedziałek, nie odpisali, ale
    przynajmniej dzisiaj już to naprawili.

    Na networkingu nikt się nie zainteresował dlatego pozwoliłem sobie tutaj
    zakończyć wątek.
    --
    Olek