  • Data: 2003-08-21 06:54:19
    Temat: Re: DSL TP SA i "swiadczenie uslugi poza lokal" ;)
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Aug 2003 14:30:28 +0000 (UTC), Tomasz Nidecki
    <n...@t...net> wrote:

    >Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com> wrote
    >in news:bhq17j$8vb$1@hal9000.inds.pl:

    >W umowie dot. SDI takiego czegos nie bylo. Bylo jedynie w FAQ na stronie
    >TP SA, a FAQ, o ile wiem, nie ma mocy prawnej...

    NIe bylo bo nie musialo przepustowoscHIS-a jest na tyle mala ze jeden
    uzytkownik jest w stanie lacze wysycic - i providerowi za rybke czy
    maksymalny strumien od jednego czy od dziesieciu uzytkownikow pochodzi
    jesli kazdy dostaje w efekcie jakosc z modemami akustycznymi
    porownywalna... A Neostrada to juz spore pasmo i dalsze udostepnianie
    powoduje ze kalkulacja wspoldzielenia pasma na laczach dalszych musi
    wygladac ciut inaczej - a te dalsze lacza kosztuja... Stad w przypadku
    Neo+ wyrazny zakaz - nie ma go zas w produkcie drozszym (choc
    sprzetowo identycznym) czyli w iDSL - jak sie stosownie zaplaci to i
    dalej udostepniac mozna... W przypadku polpaku w ogole nie ma zadnej
    dyskusji - uzytkownik moze zrobic z laczem co chce, moze pol miasta
    podlaczyc - jego sprawa. Tyle ze jak chce zeby to sensownie chodzilo
    to musi stosowny CIR wykupic - a to kolejna forsa dla tepsy, jak
    stosownego nie wykupi - lacze bedzie czkawka szlo a tepsa mu odpowie
    ze tak dziala jak zaplacil.

    --
    Darek