  • 11. Data: 2005-06-09 16:12:48
    Temat: Re: DSL 1000 TPsa z opcja 512 - jak to dziala ?
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Przemyslaw 'Repcio' Gubernat pisze:

    > Pewnie tak, ale zaczynasz startować w zakresie "młodzieńczego hostingu".

    Do hostingu nie nadaje się ani DSL, ani 1 mbitowy Polpak...

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8

  • 12. Data: 2005-06-09 16:17:03
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Neas napisał(a):

    > Do hostingu nie nadaje siÄ? ani DSL, ani 1 mbitowy Polpak...

    A hosting, to mogą być na przykład cztery strony zakładów usługowych
    typu ogumienie, ślusarz-złota-rączka, zakład fryzjreski i elektromonter?
    Do tego na skos 15 kont pocztowych.

    To teraz, Neas, napisz, co rozumiesz przez hosting, który nie nadaje się
    na iDSL ani na 1mbit/s FR.

    Pozdr,

    P.S. oczywiście, nie można czegoś takiego sprzedać za 10zł / rok, bo nie
    starczy pieniędzy na opłacenie łącza, a co innego, na całą resztę..

  • 13. Data: 2005-06-09 16:21:31
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Rafal.Doroszkiewicz pisze:

> [...]
    > Do tego na skos 15 kont pocztowych.
    >
    > To teraz, Neas, napisz, co rozumiesz przez hosting, który nie nadaje się

    Oczywiście miałem na mysli świadczenie usług hostingowych, a nie hostowanie
    kilku stron z jakiegośtam powodu. Przecież łącze o takiej przepustowości
    załatwi dwóch klikaczy z neostrady (albo nawet jeden).

  • 14. Data: 2005-06-09 17:03:59
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Neas <n...@n...invalid> wrote:

    > Oczywiście miałem na mysli świadczenie usług hostingowych, a nie hostowanie
    > kilku stron z jakiegośtam powodu. Przecież łącze o takiej przepustowości
    > załatwi dwóch klikaczy z neostrady (albo nawet jeden).

    Zależy co mają ciągnąć. Jak strona ma po kilka MB to nie ma problemu...

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 15. Data: 2005-06-09 17:29:29
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > Zależy co mają ciągnąć. Jak strona ma po kilka MB to nie ma problemu...

    Przecież jeśli sprzedajesz konta to nie wiesz co kto tam umieści. :) Dlatego
    się właśnie nie nadaje.

  • 16. Data: 2005-06-09 19:01:50
    Od: Palermo <...@...pl>

    Użytkownik KvS napisał:

> [...]
    > obtańcować, coś tam pomaniali, kazali modem zresetować i wogóle przestało
    > działać na amen.
    > 7.06 powiedzieli że coś tam jest nie tak, że pula adresowa nie jest dopisana
    > na routerze usługowym i narazie mi przywrócą stare parametry czyli
    > 1mbps/256kbps
    > 8.06 zadzwonili i kazali jeszcze raz zresetować i szczęśliwie mam 1mbps /
    > 512kbps ;]
    > Działa całkiem spoko, max upload jaki mi się udało wycisnąć to 69kB/sek więc
    > całkiem ok.
    > Największa niedogodność jest z tym że zmieniają adres IP.

    A gówno - jak mi zmienią adres IP to ich do sądu podam. Nikt mi o tym
    nie powiedział - a pytałem się i mówiono że będzie bez zmian

    Nie potrafili

    Ja wciąż jeszcze czekam :/

  • 17. Data: 2005-06-09 19:41:58
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Neas napisał(a):
    > PrzecieĹź jeĹ?li sprzedajesz konta to nie wiesz co kto tam umieĹ?ci. :) Dlatego
    > siÄ? wĹ?aĹ?nie nie nadaje.

    To zależy.. zawsze można sprzedawać tylko firmom, które ze względu na
    sam rodzaj działalności nie będą miały zbyt wielu odwiedzin. ;>

    Pozdr,

  • 18. Data: 2005-06-09 19:55:51
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Rafal.Doroszkiewicz pisze:

    > To zależy.. zawsze można sprzedawać tylko firmom, które ze względu na
    > sam rodzaj działalności nie będą miały zbyt wielu odwiedzin. ;>

    A jak się przeliczysz, to co wtedy?

  • 19. Data: 2005-06-09 20:22:04
    Od: "KvS" <a...@j...w.reply.to>

    W artykule news:d8a40l$7r3$2@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Palermo z adresu <...@...pl> napisał(a):

    > A gówno - jak mi zmienią adres IP to ich do sądu podam. Nikt mi o tym
    > nie powiedział - a pytałem się i mówiono że będzie bez zmian

    Obawiam się że nie wygrasz z nimi.
    Nie chce mi się studiować regulaminu ale być może jest gdzieś zapis na
    temat, że adres IP może ulec zmianie w określonych przypadkach.
    Napewno się zmieni jak zmieniasz opcje z 1 na 2 mbps bo dochodzą ci kolejne
    4 IPki, a sąsiednie do tych które posiadasz mogą być już zajęte...
    Myślę że to wszystko zależy od układu gwiazd na niebie i nie zdziwię się jak
    ktoś dokupi upload i mu IP nie zmienią.

    ---
    Pzdr.
    KvS

  • 20. Data: 2005-06-09 22:20:59
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Thu, 09 Jun 2005 21:01:50 +0200, Palermo <...@...pl> wrote:

    >A gówno - jak mi zmienią adres IP to ich do sądu podam. Nikt mi o tym
    >nie powiedział - a pytałem się i mówiono że będzie bez zmian

    Operator jak najbardzniej ma prawo zmienic przydzielony adres IP jesli
    wynika to z przyczyn technicznych - np. potrzeby konsolidacji
    przestrzeni adresowej dla uproszczenia tablic routingu. A tym rozni
    sie przydzial adresu stalego od dynamicznego ze adres dynamiczny
    operator ma prawo zmienic w kazdej chwili i nikomu sie nie tlumaczac -
    zas procedura zmiany adresu stalego powinna byc okreslona w umowie
    (zwykle stosuje sie trzydziestodniowe wyprzedzenie informacji o
    zmianie adresu - zeby klient mial czas przygotowac sie do zmiany).

    >Nie potrafili

    Dac by sie pewnie dalo - tyle ze jak rozne uslugi na roznych kawalkach
    sprzetu stawiaja to lepiej zeby konkretne kawalki sprzetu obslugiwaly
    zpojne zakresy adresowe. Radosne skakanie z adresami powoduje znaczny
    wzrost wpisow w tablicach routingu, routery musza pozniej to wszystko
    mozolnie analizowac - w efekcie wydajnosc sieci przysiada. Ponadto to
    nie operator zmienil ci warunki techniczne - to ty zazyczyles sobie
    tej zmiany. A ze jak widze niespecjalnie lapiesz o co chodzi z
    adresami IP a u operatora tez niespecjalnie kumaci siedza - wyszlo jak
    wyszlo. Poprawnym dzialaniem operatora powinno byc uprzedzenie na
    samym poczatku ze okreslona zmiana konfiguracji uslugi musi spowodowac
    zmiane IP, nastepnie uzgodnienie z klientem harmonogramu zmiany -
    podaja nowe IP jakie bedzie mial, ustalaja kiedy przelacza na nowa
    konfiguracje - klient ma czas zeby zmiane rozpropagowac gdzie trzeba
    (DNS-y, maszyny ktore wpuszczaja go na podstawie IP).

    --
    Darek