eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleDR 650 vs XT 600 - Enduro po raz wtóroRe: DR 650 vs XT 600 - montaż rozrusznika ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Bet <h...@b...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: DR 650 vs XT 600 - montaż rozrusznika ?
    Date: Fri, 17 Jul 2009 23:55:59 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <h3qs1g$5us$1@news.onet.pl>
    References: <h3pm3m$3v4$1@news.onet.pl> <h3q3rp$hpm$1@inews.gazeta.pl>
    <h3qkvt$mgt$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: e0-r2-ty.netblok.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1247867760 6108 217.8.188.161 (17 Jul 2009 21:56:00 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Jul 2009 21:56:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1b1pre)
    Gecko/20081006 Shredder/3.0a3
    In-Reply-To: <h3qkvt$mgt$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:605094
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2009-07-17 21:53, nalesnik pisze:
    > kabat wrote:
    >> [..] DR jest porostu ładniejsza, wizualnie lżejsza.
    > też mi sie DR bardziej podoba z wyglądu.
    >
    >> obaj są zgodni co to tego, ze mocy to ani jedna ani drugie nie ma i przyjemność z
    jazdy jest marna.
    > Kolega ma KTMa w stopce;) - mocniejszy to prawda, ale za KM się płaci spalaniem.
    Dla mnie ekonomia
    > ma też znaczenie.
    >
    > OK;) ,
    > czy do DR 650RS można zamontować rozrusznik?
    > ZTCW XT600 jest przygotowany do takiej operacji, czyli ma wystawione gotowe
    miejsce do przykręcenia
    > rozrusznika. Jak ma się sprawa z RS, da się go równie łatwo przerobić na RSE ?
    >
    Oba motocykle są dosyć podobne i lepiej kupić ten, który jest w lepszym
    stanie - przecież oba będą używane. Co do awaryjności DR - mój
    potrzebuje wyłącznie zwykłej obsługi(oleje, filtry...) i myślenia kiedy
    nim jezdzisz - czyli oszczędzanie głowicy na zimnym silniku, dokładne
    zmiany biegów z wysprzęgleniem itp - tyle co w każdym normalnym motocyklu.

    Wersje 650R lub Dakar nie mają czachy ale zwykłą mikro owiewkę.

    Co do rozrusznika - badając temat wcześniej widzę, że nie ma sensownego
    (bez dużych nakładów) sposobu na założenie rozrusznika do DR-a bez
    niego. Po dojściu do wprawy nie ma żadnego problemu z odpalaniem z nogi
    - plus to mniejszy akumulator i brak kolejnego elementu, który może się
    zepsuć.
    Co do mocy - IMHO realna Vmax przelotowa-utrzymywana stale przez długi
    czas dla tego moto to ok. 120kmh. Oczywiscie bez problemu można się
    rozpędzić sporo więcej.
    Jak pojedziesz z pasażerem to odczujesz to wyrażnie i tutaj mogłoby
    brakowac mocy szczególnie jak dołożysz bagażu, ale ciągle nie ma
    tragedii i jesteś dynamiczny na drodze - tyle, ze trzeba kręcić silnik o
    jakieś 1000rpm wyżej.

    Porównywanie z LC4 nie ma większego sensu. W DR jest wygodniejsza
    kanapa, jest niższy, ale cięższy, słabszy, gorszy z niskich obrotów, ale
    za to ma mniejsze wibracje i zapewne tańszą eksploatację.
    --
    bet
    dr650r

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: