  • 11. Data: 2004-08-27 22:31:57
    Temat: Re: DNSy tpsa...
    Od: Jakub Jankowski <s...@s...atn.pl>

    On Sat, 28 Aug 2004 00:11:56 +0200, venire wrote:

    > A dig nie jest deprekejtowany? (nowe słowo nowe słowo :D )

    Pomyliłeś z nslookup.

    --
    Jakub Jankowski
    shasta AT spam DOT atn DOT pl

  • 12. Data: 2004-08-29 21:10:00
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> zapodał(a):
    > jak to sprawdzasz?
    > test pingiem nie nalezy do wlasciwych

    Tak sprawdzam, że na 3 łączach tp s.a. (2 dsl i Neostrada) mam duże
    problemy z DNSami w czasie godzin pracy- a słowa ping
    nie podałem ani razu w swojej wypowiedzi :)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 13. Data: 2004-09-01 20:35:30
    Od: ciorny <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik DooMiniK napisał:
    > Co się dzieje z DNSami tpsa? Korzystam z Neostrady...
    > 194.204.159.1 martwy...

    Proponuje korzystac z nastepujacych serrwow:
    194.204.152.34
    80.50.50.50
    80.50.50.100
    80.50.50.150
    80.50.50.200

    Nie kazdy odpowiada na pingi (to chyba wiadomo dlaczego) ale odpowiedzi
    udzielaja ;). Proponuje pominac w konfiguracji u siebie serwer
    194.204.159.1.

  • 14. Data: 2004-09-02 00:54:58
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    ciorny <k...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości:
> [...]
    > 80.50.50.150
    > 80.50.50.200
    >
    > Nie kazdy odpowiada na pingi (to chyba wiadomo dlaczego) ale
    Pierwszy w odpowiedzi podaje tylko główne nameserwery dla danej domeny
    globalnej.
    Pozostałe zaś udzialają odpowiedzi tylko pod warunkiem że dana domena
    jest obsługiwana przez dns TPSA.
    Zaś poniższe serwery na pewno odpowiadają na zapytania również o domeny
    nie obsługiwane prze TPSA.
    193.110.121.20
    193.110.120.5
    217.98.63.164