  • 1. Data: 2003-01-30 23:00:28
    Temat: Re: DMCA w Polsce?
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Przemyslaw Frasunek napisal(a) [30 Jan 2003]:

    > Ciekaw jestem, jak taka sytuacja ma sie do polskiego prawa i jakie sa
    > wasze propozycje podjecia ewentualnych dzialan? Zalaczam tresc
    > otrzymanego maila.

    Beeth na pewno poradzi ci cos ciekawego :)

    > We have received information that an individual has utilized the
    > above-referenced IP address at the noted date and time to offer
    > downloads of copyrighted motion picture(s) through a "peer-to-peer"
    > service, including such title(s) as:
    > Lord of the Rings: The Two Towers

    ..i tu sie zaczyna dyskusja - jezeli nie sciagneli pliku, to skad moga
    wiedziec, co sie kryje pod tym tytulem? Moze ten twoj uzytkownik to byla
    policyjna prowokacja ;)

    Gorzej jezeli sciagneli.

    --
    (moskit-at-irc.pl)

  • 2. Data: 2003-01-31 21:41:32
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Marek Moskal <m...@i...p-l> wrote:
    > Beeth na pewno poradzi ci cos ciekawego :)

    A czemuż ja? Ich żądanie wygląda na zasadne, moją specjalizacją (do której
    nawiązujesz, jak mniemam) są bezzasadne roszczenia dot. IRC. ;)

    > ..i tu sie zaczyna dyskusja - jezeli nie sciagneli pliku, to skad moga
    > wiedziec, co sie kryje pod tym tytulem? Moze ten twoj uzytkownik to byla
    > policyjna prowokacja ;)
    > Gorzej jezeli sciagneli.

    Statystyka twierdzi, że to nie była prowokacja. :)

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)