eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialności. › Re: [DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialności.
    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy mając 0,5
    Date: Thu, 26 May 2011 22:58:27 +0200

    W dniu 2011-05-26 22:47, Voytek pisze:

    > Czytam pms od dawna nie udzielając się zbytnio ale nie kojarzę
    > żebyś miał okres nie prowadzenia pojazdu.
    > Obstawiam, że prawka nie zabrali, grzywny nie dali i generalnie
    > wyszedłes z sądu czysty jak łza.

    Pudło.

    Umówmy się, czasy to były jeszcze takie, że 99 % pracodawców
    mówiło, że na twoje miejsce czeka 10 innych :) Nie miałem powodu
    do chwalenia się, tym bardziej, że mimo wszystko wstydliwy to
    temat. Teraz mam inne postrzeganie na "pijanych kierowców" co to
    trzaskają pieszych, mordują całe autobusy niewinnych.

    To co zobaczyłem na policji i w sądzie powoduje, że mam takie a
    nie inne postrzeganie nagonki na pijanych. 99 % z nich to
    rowerzyści po piwie, reszta to imho złapani za kółkiem "dnia
    następnego" gdzie po stu kroć wolałbym spotkać takich na drodze
    niż zmęczonego dziadka po 700, który właśnie przejechał 400 km
    i umiera ze zmęczenia za kierownicą.

    A wracając - byłem bez i parę osób na PMS o tym wiedziało :)

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY