  • 11. Data: 2009-10-30 22:51:55
    Temat: Re: DLNA
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    | będę mógł bez podłączania żadnych kabli oglądać na TV materiał z laptopa,

    kup plazme
    ma szybe wiec dobrze odbija z laptopa

  • 12. Data: 2009-10-31 18:45:30
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 30 Oct 2009 21:49:39 +0100, ia napisał(a):

    > Już się cieszyłem, że kupując sony kdl-46W5500,
    > będę mógł bez podłączania żadnych kabli oglądać na TV materiał z laptopa,
    > a tu gość z salonu sony mówi: ok ale jak wetkne do telewizora kabel od
    > netu..

    A jak już kupisz tego soniaka, podciągniesz do niego ethernet (może być
    bezprzewodowo) i podepniesz się z laptopem, to dopiero wtedy przeżyjesz
    rozczarowanie!
    Bo przy użyciu DLNA oglądać na telewizorze będziesz mógł tylko zdjęcia i
    słuchać muzyki, a jedyny obsługiwany format wideo, to MPEG-1!
    Nawet nie wyświetla filmów nakręconych aparatem fotograficznym SONY!
    O jakichkolwiek avi, czy innych divx-ach możesz zapomnieć!
    Też miałem zamiar kupić ten telewizor i podpiąć go sobie do sieci LAN,
    ale bardzo ubogie możliwości obsługi multimediów mnie do tego
    zniechęciły.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 13. Data: 2009-10-31 20:42:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > Też miałem zamiar kupić ten telewizor i podpiąć go sobie do sieci LAN,
    > ale bardzo ubogie możliwości obsługi multimediów mnie do tego

    No to jaki to ma sens?
    Nie lepiej podpiąć zwykły tuner to potrafiący, albo htpc do monitora zwykłym
    hdmi?

  • 14. Data: 2009-10-31 22:06:51
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sat, 31 Oct 2009 19:45:30 +0100, Chris napisał:

> [...]
    > Też miałem zamiar kupić ten telewizor i podpiąć go sobie do sieci LAN,
    > ale bardzo ubogie możliwości obsługi multimediów mnie do tego

    Dlatego należy kupić Samsunga UE7000 :-) Odtwarza wszystko a po hacku
    firmware, na Samba/NFS:

    http://sourceforge.net/apps/mediawiki/samygo/index.p
    hp?title=Main_Page

    To już miód :-)

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 15. Data: 2009-10-31 22:27:34
    Od: lelec <m...@g...com>

    On 30 Paź, 21:49, "ia" <z...@g...pl> wrote:
> [...]
    > nie wiem czy gość niedoinformowany czy może coś pokręcił?
    > net mam w domu wirelesem rozesłany, objawcie prawdę proszę..

    Taa.

    mam ten tv. DLNA musisz podpiąć drutem.
    no i co ci to da?
    a to, że jak zainstalujesz sobie DLNA Media Server czy jakoś tak,
    to będziesz mógł z tv oglądac sobie to i owo.
    Prawdę mówiąc - jeszcze tego nie testowałem.

    Rozczarujesz się, że nie ma tam normalne jprzeglądarki internetowej.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 16. Data: 2009-11-01 00:13:40
    Od: "ia" <z...@g...pl>

> [...]
    > Też miałem zamiar kupić ten telewizor i podpiąć go sobie do sieci LAN,
    > ale bardzo ubogie możliwości obsługi multimediów mnie do tego

    dzięki za ten post,
    zacznę poszukiwania od nowa,
    postanowiłem nie przekroczyć 5 kpln i myślę, że coś jednak znajdę 46' co
    mnie zadowoli..

    pzdr
    ia

  • 17. Data: 2009-11-01 11:55:25
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 31 Oct 2009 21:42:59 +0100, Cavallino napisał(a):

    > No to jaki to ma sens?
    > Nie lepiej podpiąć zwykły tuner to potrafiący, albo htpc do monitora zwykłym
    > hdmi?

    Więc po co kupować plazmę lub duży telewizor LCD, jeśli mam filmy
    oglądać na komputerowym monitorze?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 18. Data: 2009-11-01 11:57:43
    Od: "ia" <z...@g...pl>

    > Dlatego należy kupić Samsunga UE7000 :-) Odtwarza wszystko a po hacku
> [...]

    przejrzałem samsungi,
    cenowo co najwyżej mogę wychylić się na LE46B750,
    nie skrzyczycie mnie?

    pzdr
    ia

  • 19. Data: 2009-11-01 12:30:58
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 31 Oct 2009 22:06:51 +0000 (UTC), Verox napisał(a):

    > Dlatego należy kupić Samsunga UE7000 :-) Odtwarza wszystko a po hacku
> [...]

    Ale ten hack to też nie jest tak, jak to mówią: "hop na krowę i jest
    cielę" ;)
    Rozważałem również kupno Samsunga serii B650, więc przeglądałem fora
    poświęcone tym telewizorom. Konkluzja nie była budująca: jakiś jeden
    linuksowy guru zhackował swojego Samsunga, ale dla innych użytkowników
    to już było zbyt trudne.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 20. Data: 2009-11-01 13:22:19
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sun, 1 Nov 2009 13:30:58 +0100, Chris napisał:

> [...]
    > poświęcone tym telewizorom. Konkluzja nie była budująca: jakiś jeden
    > linuksowy guru zhackował swojego Samsunga, ale dla innych użytkowników

    Doszło do tego że jest dostępny patcher do firmware, czyli:

    - ściągasz firmware ze strony samsunga
    - ściągasz patchera z samy-go
    - patchujesz i wgrywasz do samsunga

    voila !

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB