  • 1. Data: 2011-07-21 23:37:20
    Temat: DK8 Piotrków - Mszczonów
    Od: Daniel <d...@d...poczta.onet.delete.pl>

    Witam,

    Jak obecnie wygląda sytuacja na remontowanej DK8? Słyszałem, że w Babsku
    podmyło drogę i były objazdy. Czy trasa już jest przejezdna i czy
    kierując się na Grójec nie będzie lepiej w Tomaszowie odbić na Inowłódz
    (DK48) i dalej na Mogielnicę (728).

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 2. Data: 2011-07-22 02:58:40
    Temat: Re: DK8 Piotrków - Mszczonów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Jul 2011 23:37:20 +0200, Daniel napisał(a):
    > Jak obecnie wygląda sytuacja na remontowanej DK8? Słyszałem, że w Babsku
    > podmyło drogę i były objazdy. Czy trasa już jest przejezdna i czy

    rzuc okiem przed wyjazdem na maps.google.com i zaznacz korki.

    jak beda duze to omin, jak nie bedzie wcale .. tez omin.
    A jesli nie ominiesz to zdaj relacje czy sie zgadzalo :-)

    > kierując się na Grójec nie będzie lepiej w Tomaszowie odbić na Inowłódz
    > (DK48) i dalej na Mogielnicę (728).

    chyba lepiej, ale to jednak spore kolo.

    J.

  • 3. Data: 2011-07-22 08:12:19
    Od: Daniel <d...@d...poczta.onet.delete.pl>

    W dniu 22.07.2011 02:58, J.F. pisze:

    > rzuc okiem przed wyjazdem na maps.google.com i zaznacz korki.
    >
    > jak beda duze to omin, jak nie bedzie wcale .. tez omin.
    > A jesli nie ominiesz to zdaj relacje czy sie zgadzalo :-)

    > chyba lepiej, ale to jednak spore kolo.

    W ogólnej trasie raptem 20km więcej wychodzi, więc jak mam stać w
    korkach to się opłaca.

    Pozdrawiam
    Daniel