  • Data: 2023-02-18 17:54:37
    Temat: Re: DIY kolorymetr z obsługą pod pythonem
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 18 Feb 2023 17:06:24 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Z jakichś dziwnych powodów ludzie używają pojęcia "skryptowość" w
    > znaczeniu "interpretowalności" znanej z basica. W przypadku pythona
    > jest to spore nieporozumienie.

    Wychodzi na to, ze nie wiem, ale jakos tak sie niedawno pisało.

    P.S. Interpretowalnosc typu Spectrum to tez ciekawa :-)
    Commodore i Atari nie mialo podobnie?

    > Według testów wychodzi podobnie, jak w "tradycyjnych" językach. Niekiedy

    Nie calkiem wierzę, chyba ze to podobnie półkompilowalne.

    > szybciej -- ale w to bym nie wierzył, bo różnice są drobne, zależy to
    > głównie od sposobu zapisu algorytmu przez programistę. Taki YouTube cały
    > w pythonie, od serwera http po obróbkę i strumieniowanie filmów. Jakoś

    Naprawde?

    > się wyrabia.

    Przekodowania filmu na inną rozdzielczosc w pythonie sobie nie
    wyobrazam. Tzn tak jakbym mial od zera pisac.
    Bo moze jest jakas bilbioteka, ktora to robi, i to robi szybko.

    > Przecież jest. Efekt kompilacji zapisywany jest w plikach *.pyc i dalej
    > wykorzystywany przy kolejnych uruchomieniach programu.

    Nie jest to jakies nowe rozwiązanie?

    > Język należy traktowac jak interfejs. Rzeczy niskopoziomowe robione są
    > niskopoziomowo. Zatem potrafi dokładnie tyle, ile jest pod podłogą.

    No ale kolega chce duzo tego niskopoziomowego
    To python, czy cos, co sie nada do tego "pod połogą" ?

    J.