  • Data: 2010-08-31 11:37:33
    Temat: Re: DECT podłączony do dwóch baz
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan XYZ napisał:

    > To są dwa mieszkania w różnych budynkach. Nie da się założyć kabla,
    > chyba, żeby przerzucić pomiędzy oknami, na co nie mam zgody (poza tym
    > potrzeba otworu w ramie okiennej, zagrożenie podczas burzy, itd.)

    A czy taką wielką niedogodnościa będzie użycie osobnego zestawu bazy
    i dwóch słuchawek (jako "krótkofalówek")? Niedawno taki zestaw kupowałem
    w MediaMarkcie za stówę z groszami (osobna ładowarka do drugiej słuchawki).
    A jeśli (jak przeczytałem) to jest na granicy zasięgu i trzeba i tak coś
    z tym zrobić, to może na poziomie VoIP (np. dwie bramki Linksys SPA3201)?
    Spięte accespointami z antenami kierunkwymi (jeśli nie ma tam Internetu
    czy innej sieci). Drożej sporo za sprzęt wyjdzie, fakt.

    -- Jarek

    PS
    W wątku obok koledzy proponowali kupić sobie zamiast tego dwa prepady
    w Orange. Podobno tak tanio, że aż śmiech. A nie kombinować z jakimiś
    DECTami.