  • Data: 2010-08-05 16:39:57
    Temat: Re: DECT i dwie bazy
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-05 13:37, J.F. napisał/a:
    > Witam,
    >
    > czy telefon DECT mozna przylaczyc do dwoch baz naraz ?
    > A jesli tylko niektore modele, to ktore ?

    Na telefon składa się słuchawka i baza czyli chyba czy słuchawkę można
    mieć zalogowaną i aktywną w dwóch bazach w tym samym czasie?
    We wszystkich popularnych telefonach jakie spotkałem nie jest to
    możliwe, słuchawkę można zalogować do 4 baz, ale w danej chwili aktywna
    jest tylko jedna - przełączyć można z menu lub automatyczne, jednak
    aktywne połączenie zostanie zerwane.
    Z tego co pamiętam chyba któraś z centralek siemensa sprzed kilku
    (nastu) lat miała "przypadkowo" taką funkcjonalność ale bardzo szybko
    jej oprogramowanie zostało załatane i już nie posiada tego "błędu"

    --
    Cz.