  • 1. Data: 2010-12-10 09:06:26
    Temat: DDS
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Witam,

    Szukam układu DDS potrafiącego generować sinus, prostokąt i trójkąt.
    Znalazłem AD9833, ale nigdzie nie mogę go kupić.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 2. Data: 2010-12-10 10:38:50
    Temat: Re: DDS
    Od: "zapinio" <i...@z...pl>

    http://www.phuelektronik.pl/imlist.html?ID=cu0

  • 3. Data: 2010-12-10 11:09:51
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-10 10:06, Andrzej W. pisze:
    > Witam,
    >
    > Szukam układu DDS potrafiącego generować sinus, prostokąt i trójkąt.
    > Znalazłem AD9833, ale nigdzie nie mogę go kupić.

    Sprawdź w Alfine.

    MD

  • 4. Data: 2010-12-10 14:44:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej W." <a...@w...pl>
    > Szukam układu DDS potrafiącego generować sinus, prostokąt i
    > trójkąt.
    > Znalazłem AD9833, ale nigdzie nie mogę go kupić.

    Jest wiecej tych ukladow - moze jakis inny ?
    Spojrz na allegro - bywaly tam.

    Albo sie usmiechnij o darmowa probke :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-12-10 18:27:15
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2010-12-10 15:44, J.F. pisze:

    > Albo sie usmiechnij o darmowa probke :-)

    AD nie wysyła do Polski niestety.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 6. Data: 2010-12-10 18:31:47
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    Okazało się, że pomieszałem dokumentację i AD9833 jest dostępny w Farnellu.
    Natomiast nie mamy TPS61093.
    Poprosiłem TI o próbki, ale milczą na razie.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 7. Data: 2010-12-10 18:46:33
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-10 15:44, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Andrzej W." <a...@w...pl>
    >
    > Jest wiecej tych ukladow - moze jakis inny ?

    Ten chyba najprostszy i najtańszy.
    BTW jest w TME za 48 zł.

    MD

  • 8. Data: 2010-12-10 18:55:27
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Nie napisałeś w jakim zakresie, więc:

    http://www.myplace.nu/avr/minidds/index.htm

  • 9. Data: 2010-12-11 13:37:05
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to nie wszystkie mają takie opcje?

    a może Ktoś widział DDS w DIPie, wszystkie to jakieś subminiaturowe obudowy
    SMD...

  • 10. Data: 2010-12-11 14:25:33
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > to nie wszystkie mają takie opcje?
    >
    > a może Ktoś widział DDS w DIPie, wszystkie to jakieś subminiaturowe
    > obudowy SMD...

    Tylko po co? DIP jest z reguły znacznie droższy a MSOP daje się bez
    problemów lutować zwykłą lutownicą.

    MD