  • Data: 2012-01-21 20:31:08
    Temat: Re: DC - widziałem LPG po 2,99
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-21 13:38, Bydlę pisze:

    > Opust.
    > ;>

    sjp.pl słownik języka polskiego:

    ? upust (NQTs)

    3. obniżka ceny towaru; bonifikacja, bonifikata, rabat, opust;

    ale ok, przyjąłem do świadomości iż opust jest bardziej poprawne ;)

    > A ile kosztuje cię te 10 000 pkt?

    10 pkt a nie 10 kpkt. Nie wiem ile mnie kosztuje, kupując byle badziew
    typu hot dog czy tam jakiś energetyk dostaję 100-300pkt, podobnie z
    zatankowanym paliwem gdy nie stosuję rabatu.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis