  • 1. Data: 2012-03-19 22:56:09
    Temat: DC - Towarowa-Prosta-Kasprzaka - przejezdne?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello,

    Patrząc na zdjęcia satelitarne odcinek Prostej między Towarową a
    Kasprzaka w DC to jakieś mało przyjazne miejsce. Da się tamtędy
    normalnie jeździć?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 2. Data: 2012-03-19 23:04:52
    Temat: Re: DC - Towarowa-Prosta-Kasprzaka - przejezdne?
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Hello,
    >
    > Patrząc na zdjęcia satelitarne odcinek Prostej między Towarową a
    > Kasprzaka w DC to jakieś mało przyjazne miejsce. Da się tamtędy
    > normalnie jeździć?

    Nie - budowa metra.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2012-03-19 23:05:10
    Od: Gom <g...@g...com>

    On Mar 19, 10:56 pm, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
    > Da się tamtędy normalnie jeździć?

    Normalnie to nie bardzo. Okolica jest rozkopana, ruch odbywa się
    objazdami (przy czym Grzybowską można tylko busem/taxi/jednośladem).

    Na zdjęciach wygląda to mniej więcej tak:
    http://www.zm.org.pl/?a=rondo_daszynskiego-11c

  • 4. Data: 2012-03-19 23:24:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gom,

    Monday, March 19, 2012, 11:05:10 PM, you wrote:

> [...]
    > objazdami (przy czym Grzybowską można tylko busem/taxi/jednośladem).
    > Na zdjęciach wygląda to mniej więcej tak:

    Dzięki.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2012-03-19 23:24:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grejon,

    Monday, March 19, 2012, 11:04:52 PM, you wrote:

    > Nie - budowa metra.

    Dzieki.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2012-03-19 23:27:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 19 Mar, 22:56, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
    > Hello,
    >
    > Patrząc na zdjęcia satelitarne odcinek Prostej między Towarową a
    > Kasprzaka w DC to jakieś mało przyjazne miejsce. Da się tamtędy
    > normalnie jeździć?

    Nie. Po prostej pojedziesz tylko kawałek w lewo/w prawo jadąc od
    Żelaznej a na końcu ślepo. Kasprzaka do połowy zamknięta i trzeba albo
    z Prymasa Tysiąclecia jechać albo Kolejową i w prawo (nie wiem czy to
    jeszcze Karolkowa).

    Sorry, że z Googla.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-03-20 03:56:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    Monday, March 19, 2012, 11:27:44 PM, you wrote:

> [...]
    > Żelaznej a na końcu ślepo. Kasprzaka do połowy zamknięta i trzeba albo
    > z Prymasa Tysiąclecia jechać albo Kolejową i w prawo (nie wiem czy to

    Dzięki.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2012-03-20 07:33:07
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Dzieki.

    A tak z ciekawości, dokąd zmierzasz?

  • 9. Data: 2012-03-20 11:36:19
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    >
    > Patrząc na zdjęcia satelitarne odcinek Prostej między Towarową a
    > Kasprzaka w DC to jakieś mało przyjazne miejsce. Da się tamtędy

    Korzystaj z Targeo - tam są zaznaczone wszelkie zakazy ruchu.
    T.

  • 10. Data: 2012-03-20 21:21:05
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 20 Mar 2012 11:36:19 +0100, "T." <k...@i...pl> wrote:

    >Korzystaj z Targeo - tam są zaznaczone wszelkie zakazy ruchu.

    Nawet te, których w rzeczywistości nie ma.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02