-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 11 Oct 2011 18:16:00 +0200
From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20101027)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [DC] Podziwiam GDDKiA za Raszyn - poważnie
References: <j70vhp$il9$1@news.onet.pl> <j712gi$u8f$1@mx1.internetia.pl>
<gmne7sd39zip$.dlg@lepper.institute.com>
<j71331$28n$4@node2.news.atman.pl>
<1...@l...institute.com>
In-Reply-To: <1...@l...institute.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <6...@b...softax.pl>
Lines: 40
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
X-Trace: 1318350601 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2200 83.18.189.42:40353
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2405822
[ ukryj nagłówki ]Waldek Godel wrote:
> Dnia Tue, 11 Oct 2011 09:42:57 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
>
>> No w tym przypadku zamek to nie byl bo pojechal sam i wyszedl na
>> cwaniaka. W Polsce niestety kierowcy szybko tego sie nie naucza a
>> normalni beda wychodzic na cwaniaka.
>
> to zależy od sytuacji. Jezeli pasa jest 2 km, to owszem, wypadałoby go
> zapełnić. Jeżeli 300 metrów, to zdecydowanie nie zawsze,
Bzdura.
> zwłaszcza jeżeli
> na lewym sa tiry a na prawym osobówki.
Jak tak jest to kierowcy już wykazali się głupotą i niezrozumieniem na czym
polega jazda na zamek. TIRy mają się ustawiać na obu pasach a nie na jednym.
> W każdym razie powinno być również tak, że jeżeli sytuacja się radykalnie
> nie zmieni (np. 10 samochodów skręca w bok) to jedziesz obok tego, z kim do
> korka wjechałeś - bo niby dlaczego inaczej?
Nie. Jadę zgodnie z ruchem mnie poprzedzającym, aż dojadę do znajdującej się na
samym końcu strefy gdzie się ruch z dwu pasów ma przeplatać. Jeśli mam się
przepleść za tira to oczywiście będę się wplatał te naście metrów wcześniej niż
gdybym miał się wpleść za osobówkę.
> Niestety, wygląda że conajmniej połowa kierowców ma zaimplementowaną
> funkcję "coooooo jaaaaaa mam stać z plebsem w korku? Nigdy w życiu..",
> nawet jeżeli właśnie ta funkcja powoduje część korków.
>
Nie rozumiesz na czym polega zamek...
pzdr
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Następne wpisy z tego wątku
- 11.10.11 18:35 Shrek
- 11.10.11 18:45 Shrek
- 11.10.11 18:50 Massai
- 11.10.11 18:51 AZ
- 11.10.11 18:51 Shrek
- 11.10.11 19:01 Shrek
- 11.10.11 19:08 Shrek
- 11.10.11 19:13 Waldek Godel
- 11.10.11 19:14 Waldek Godel
- 11.10.11 19:17 Waldek Godel
- 11.10.11 19:19 Shrek
- 11.10.11 19:21 Shrek
- 11.10.11 19:23 Shrek
- 11.10.11 19:42 Artur Maśląg
- 11.10.11 19:49 Waldek Godel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-03-07 Warszawa => International Freight Forwarder <=