  • 11. Data: 2014-03-12 10:00:09
    Temat: Re: [DC] Mandat za brak op?aty parkingowej
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-11, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A sad oczywiscie uwierzy.

    A kto sadowi zabroni? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2014-03-12 10:01:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-11, Arbiter <n...@h...com> wrote:
> [...]
    >
    > Obecnie mam uniemo?liwion? obrone - bo kwitów oczywiscie nie trzymam przez

    BTW. A nie byl to czasem ten nowy parkometr gdzie wpisuje sie numer
    rejestracyjny?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2014-03-12 10:17:23
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-03-11 23:49, J.F. wrote:

    > A przeciez pisze na bilecie - przechowywac starannie 5 lat.

    Kto pisze? I gdzie, w Warszawie? Pierwsze slysze.

    --

    memento lorem ipsum

  • 14. Data: 2014-03-12 13:17:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-03-12 10:01, AZ pisze:
    > BTW. A nie byl to czasem ten nowy parkometr gdzie wpisuje sie numer
    > rejestracyjny?

    A według jakiej podstawy prawnej ktoś ma wpisywać numer rejestracyjny?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 15. Data: 2014-03-12 13:23:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-12, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > A według jakiej podstawy prawnej ktoś ma wpisywać numer rejestracyjny?

    A to mnie juz o to nie pytaj.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2014-03-12 14:49:55
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > A to mnie juz o to nie pytaj.
    http://www.zdm.waw.pl/fileadmin/user_upload/informac
    je/UCH_SPPN_2014.pdf

    J.

  • 17. Data: 2014-03-12 19:31:50
    Temat: Re: [DC] Mandat za brak op3aty parkingowej
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > BTW. A nie byl to czasem ten nowy parkometr gdzie wpisuje sie numer
    > rejestracyjny?

    gdyby był to nie miałbym problemu

  • 18. Data: 2014-03-12 20:26:06
    Temat: Re: [DC] Mandat za brak opłaty parkingowej
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 12 Mar 2014 07:38:02 +0000 osobnik zwany Wojtek
    napisał:

    > W Poznaniu nasze Strażaki Parkingowe zawsze są wyposażeni w aparat i
    > robią zdjęcie w takim wypadku.

    w DC też. Ale zawsze zostawiają kwit, że zrobili zdjęcie. Nawet w
    plastikowym kondonie, żeby nie zamókł. Naklejali też nalepki na szybę
    kierowcy ale teraz już chyba nie.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2014-03-12 20:37:32
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > w DC też. Ale zawsze zostawiają kwit, że zrobili zdjęcie. Nawet w
    > plastikowym kondonie, żeby nie zamókł.

    Bo to akwizytorzy sa.

  • 20. Data: 2014-03-13 15:24:49
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-03-12 14:49, Jan Koval pisze:

    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > http://www.zdm.waw.pl/fileadmin/user_upload/informac
    je/UCH_SPPN_2014.pdf

    Dzięki za linka.

    Jest to uchwała Rady Miasta. Jest niższa niż ustawa.

    Przeczytałem pobieżnie.
    Do numeru rejestracyjnego odnosi się:

    - §7 pkt. 3a (str. 4) - ale mówi o zakupie biletu parkingowego

    Regulamin funkcjonowania strefy
    - §3 pkt. 1 (str. 10) - podobnie jak wyżej - chodzi o wniesienie opłaty

    Pominąłem opłaty abonamentowe - bo tu wiadomo, że dotyczy konkretnego
    pojazdu.

    Nie znalazłem informacji wprost, że bilet bez wpisanego numeru
    rejestracyjnego jest nieważny.

    Przy okazji:
    Trzeba by sprawdzić, czy uchwała miasta nie jest abuzywna w świetle
    przepisów o ochronie danych. Nie znam ich, ale praktycznie wszędzie są
    maskowane/zamazywane numery rejestracyjne. Słyszałem o kilku sprawach
    sądowych związanych z ochroną numerów rejestracyjnych.

    Ale to pytania bardziej na grupę prawniczą.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam