  • Data: 2012-12-01 23:15:38
    Temat: Re: DC-Gdansk
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message
    news:kjzvccnza6v.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > To dlaczego tak nie jechali na autostradzie? :)

    IMHO uwazam, ze tak przeprowadzony test jest bez sensu, ale - odpowiadajac
    na Twoje pytanie - bo tak sie u nas jezdzi. Przez ostatnie pol roku
    wielokrotnie kursowalem na trasie DC-KRK (czasem dalej do Zakopanego) z
    predkosciami okolodopuszczalnymi: na gierkowce jadac 105 bylem wyprzedzany
    przez 90% samochodow (poza ciezarowymi), a na krotkim kawalku autostrady za
    Piotrkowem jadac 140 wyprzedzalem 90% samochodow. Kuriozum w postaci
    kierowniczki Opla Astry, wyprzedzajacej mnie pasem wylaczanym z ruchu na
    remontowanym odcinku przed Piotrkowem, ktora wyprzedzilem prawie natychmiast
    za zwezeniem (caly czas jechalem w okolicach predkosci dopuszczalnej),
    traktuje jako przypadek mocno szczegolny.

    --
    Axel