    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: DAB i AF
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <y...@4...net>
    <61c1d6f4$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 21 Dec 2021 15:12:35 +0100

    On Tue, 21 Dec 2021 14:30:10 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > OK, będzie link popsuty, żebyś kurwo na tacy nie dostał :D
    >
    > https://d1.amobbs.com/bbs_upload782!!!/files_46/ourd
    ev_680886RNY3D8.pdf

    wow.

    > Nawet nie wyjaśni jak można z tego korzystać :] Szerloku...
    > To wyłącznie fantazja producenta radia :)

    A co mamy w twoich linkach?

    "Czasem zdarza się, że pomimo rozpoznawania listy AF, odbiornik nie
    chce się przełączyć na silniejszy sygnał danej stacji. Dzieje się tak
    w jednej z dwóch sytuacji - gdy na liście AF brakuje odpowiedniej
    częstotliwości lub gdy różne nadajniki tej samej stacji nadają różne
    ,,numerki" PI. W takim przypadku dla odbiornika - nie czytającego
    przecież PS - są to zupełnie inne rozgłośnie... Z taką sytuacją mogą
    się spotkać na przykład słuchacze Radia CCM na Śląsku.
    Oprócz wielonadajnikowych stacji nadających AF i zgodne lub niezgodne
    kody PI, występują również takie, które pomimo posiadania kilku
    nadajników, nie nadają listy z częstotliwościami alternatywnymi -
    skazują tym samym słuchaczy na samodzielne odnajdywanie częstotliwości
    wyświetlanej na przykład w dynamicznym PS lub Radio Tekście.

    Ciekawym zjawiskiem jest też fakt, że istnieją stacje jednonadajnikowe
    nadające listę AF... Znajdują się na niej na przykład częstotliwości
    zaprzyjaźnionych rozgłośni (odbiornik nie przełącza się w związku z
    niezgodnością numerków PI)."

    > Srenie, leniu :]

    Te rozne Komitety raczej pilnuja swoich "norm" i bez 100$ sie nie
    podzielą :-)

    J.