    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czyzby w koncu odpowiedz Orange na oferte Play Fresh?
    Date: Wed, 8 Apr 2009 15:59:47 +0200

    > przeciez w orangu jest tak (przynajmniej bylo) ze po kazdej rozmowie
    > dostaje sie zwrotnego smsa ile wyniosl koszt rozmowy itd. A z innych
    > sieci po max kilku rozmowach, czy chcesz czy nie chcesz, pokapuja ze
    > siec zmieniles na ta "zla" :)

    Jak tak czytam te "wywody" na temat taniej/drozej /play/nieplay to
    zastanawiam sie czy na tej grupie to same
    dzieci/studenci/bezrobotni/liczygorsze siedza czy jak? Telefon ma sluzyc
    jednemu, dzwonic wtedy kiedy musi, jest dla mnie, nie dla moich rozmówców.
    Jak komus szkoda nie dzwoni, jego strata nie moja, jak ja mam do niego
    interes to ja dzwonie, a nie czekam az on do mnie zadzwoni . A Wy tworzycie
    jakies sztuczne problemy bo jakas siec ma taniej niz inna i wielkie mi
    mecyje z tego powodu. Juz maja wszysyc jak lemingi migrowac.