  • 1. Data: 2010-10-25 14:15:48
    Temat: Czytnik kart pamięci
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Od pół roku z sukcesem używałem do odczytu kart (M2) takiego czytnika:
    http://tiny.pl/hwmsp (nie mam nic wspólnego z aukcją), na Win XP działał bez
    problemu do czasu gdy podłączyłem do laptopa ASUS z Vistą, zobaczył kartę w
    czytniku i chciałem skopiować na nią pliki i zonk - karta przestała być
    widoczna całkowicie, a system pokazał błąd i tyle:-( jak zobaczyć kartę w
    systemie, by móc odzyskać z niej pliki (nie tylko zdjęcia)?
    Wychodzi na to, że laptop zepsuł czytnik, bo nie widzi też dobrej karty
    włożonej do czytnika:-(

    --=olo=--

  • 2. Data: 2010-10-25 16:42:15
    Temat: Re: Czytnik kart pamięci
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-25 16:15, --=olo=-- pisze:
> [...]
    > systemie, by móc odzyskać z niej pliki (nie tylko zdjęcia)?
    > Wychodzi na to, że laptop zepsuł czytnik, bo nie widzi też dobrej karty

    Chyba musisz nadać tej karcie/plikom te same uprawnienia jakie miałeś na
    tamtym komputerze. Pokombinuj z tymi uprawnieniami, może i nazwą
    komputera to może coś zobaczysz. Trudno mi coś konkretnie napisać,
    musisz sam nad tym popracować.

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-10-25 17:25:24
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-10-25 18:42, animka pisze:
> [...]
    > tamtym komputerze. Pokombinuj z tymi uprawnieniami, może i nazwą
    > komputera to może coś zobaczysz. Trudno mi coś konkretnie napisać,
    Animka: powstrzymaj się od pisania, jak nie masz nawet odrobiny pojęcia
    w temacie, w dodatku nawet nie przeczytasz pytania do końca.
    olo: wygląda na uszkodzenie czytnika, do innego czytnika wkładać swoich
    kart nie próbowałeś? Podejrzewam że samej karty/danych na niej nie
    ruszyło, po prostu masz niesprawny czytnik.
    Jeśli sam czytnik jest widoczny jako sprawne urządzenie usb, i wygląda
    na działający, tyle że karty żadnej nie odczytuje, to może wystarczy
    wyczyścić styki do karty (może jakiś syfek/paproch wpadł i nie wszystkie
    kontaktują).
    Jak do tej pory na jakieś 20 czytników padniętych jakie mi się trafiły,
    tylko 2 były fizycznie padnięte z uszkodzoną elektroniką, reszta to
    problem ze stykami do karty (brudne, skrzywione lub wytarte).

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 4. Data: 2010-10-26 09:09:13
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "animka" wrote:
    > Trudno mi coś konkretnie napisać,

    Nic nowego...

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 5. Data: 2010-10-26 13:05:29
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-26 11:09, .Peeter pisze:

    > Nic nowego...

    Naucz się cytować najpierw.

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-10-26 13:10:03
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "animka" wrote:
    > Naucz się cytować najpierw.

    Rotfl. Naucz mnie. Co robię źle? :D

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 7. Data: 2010-10-26 13:37:04
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-26 15:10, .Peeter pisze:

    > Rotfl. Naucz mnie. Co robię źle? :D

    Rusz sam rozumkiem, albo zacznij podstawówkę od nowa.

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-10-26 20:31:14
    Od: "Worfik" <s...@g...com>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Rotfl. Naucz mnie. Co robię źle? :D

    Animko, prosimy... Sama ostatnio narzekalas ze karta Ci w czytnik wpadla i
    nikt Cie nie uprzedzil.. Badz ponad niego i zdradz co jest nie tak.. Moze
    dotrze to do niego raz a porzadnie!:)

  • 9. Data: 2010-10-26 22:50:31
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Worfik" wrote:
    > Badz ponad niego i zdradz co jest nie tak.. Moze dotrze to do niego raz a
    porzadnie!:)

    O taaaaak! Nie mogę się doczekać, aż to do mnie dotrze! :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 10. Data: 2010-10-26 23:17:28
    Od: "Worfik" <s...@g...com>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > O taaaaak! Nie mogę się doczekać, aż to do mnie dotrze! :-)
    >
    > Pozdrawiam
    > .Peeter

    No pewnie. Animka z kazdym takim chamem ze wsi poradzi sobie raz dwa!:)