  • 11. Data: 2013-12-16 19:46:55
    Temat: Re: Czytanie PDFów
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-16 19:34, Trybun pisze:

    > Moja Opera tylko pyta w jakiej lokalizacji ma zapisać pobrany plik PDF.
    > Ta fabrycznie zainstalowana o nazwie "Internet" także chce tylko
    > pobierać na dysk.

    A może kiedyś zdecydowałeś "zapisz" i "zawsze"? Niestety nie wiem gdzie
    to odkręcić.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 12. Data: 2013-12-16 21:03:34
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    sqlwiel" <"nick (Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com) in

    > A może kiedyś zdecydowałeś "zapisz" i "zawsze"? Niestety nie wiem
    > gdzie to odkręcić.

    Ustawienia | Aplikacje i tam znaleźć przeglądarkę i w niej wyczyścić
    jakieś "ustawienia domyślne" na dole.

    MSz

  • 13. Data: 2013-12-17 16:50:53
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-16 19:46, sqlwiel pisze:

    > A może kiedyś zdecydowałeś "zapisz" i "zawsze"? Niestety nie wiem
    > gdzie to odkręcić.

    Nie, nic takiego nie miało miejsca - nic w Opereze nie ustawiałem.
    Zresztą i goły Firefox nie otwiera PDFów a je tylko pobiera, otworzyć
    idzie tylko innym zewnętrznym programem. Dopiero doinstalowanie dodatku
    PDF Viwier sprawia że przestaje pobierać a robi próby otworzenia takiego
    pliku, piszę próby, bo mimo kilkukrotnej próby żadnego PDFa nie udało
    się tej przeglądarce otworzyć - jakieś migotanie, przeskakiwanie tekstu
    - jednym słowami - chyba się nie nada do użytku.