  • Data: 2009-12-28 16:45:30
    Temat: Re: Czyszczenie texa - impregnacja?
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin N pisze:

    > Ja bym się z impregnacją nie spieszył. Za wodoodporność ma odpowiadać
    > membrana, która po zaimpregnowaniu zwyczajnie się pozatyka i już nie
    > będzie membraną.

    Chyba kolega malo po gorach smiga nawet piechota ;) Tydzien czasu
    spedzilem w listopadzie na survivalu w wysokich Tatrach po zakamarkach,
    jakbym wczesniej nie zaimpregnowal butow na goretexie to bym pierwszego
    dnia juz chyba wrocil z przemoknietymi i przemarznietymi nogami na dol..
    To samo z kurtka i spodniami. Sniegu miejscami bylo po brzuch i wiecej,
    czasem ostry deszcz rowniez.

    > Jeśli kurtka nie przemaka - nie warto jej "naprawiać". Stare przysłowie
    > mówi "nie naprawiaj, co nie jest zepsute".

    Lepiej zapobiegac, niz leczyc a to zalatwi dobry impregnat nano w sprayu
    za 3 czy 4 dychy.

    Pzdr
    --
    marider