  • Data: 2010-04-21 21:25:55
    Temat: Re: Czyszczenie rtęci?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    T.M.F. napisał:

    > Masz jakis klopot psychiatryczny?

    Nie, a skąd ten pomysł?

    > A co firme chemiczna obchodzi na co ci jakis zwiazek, jest klient to
    > jest synteza.

    Z tym klientem, to święta prawda. Może nie ma?

    > Cyjanku zelaza zsyntetyzowac sie nie da. Koniec.

    A tego nie wiem. Może się nie da.

    > A widzisz roznice w stopniu utlenienia anionu, czy okuliste tez
    > potrzebujesz?

    Niestety właśnie potrzebuję, i to bardzo (to wcale nie było a propos).

    > Jesli widzisz to sobie to nazwiesz.

    Widzę żelazo (Fe) i grupę cyjanową (CN). Być może dlatego ktoś to
    nazwał "cyjankiem żelaza". Bardzo błędnie i niesłusznie?

    > Proponuje wziasc Tine, czy Fakt. Podobna wiarygodnosc.

    Jak mówię o dwutlenku węgla, to niektórzy też każą mi mówić "ditlenek",
    bo tak jak ja, to tylko w Tinie i Fakcie piszą. Ale wspomniany wcześniej
    podręcznik do fotografii był źródłem dobrym i wiarygodnym (w swojej
    dziedzinie).

    > Klopoty lingwistyczne jeszcze?

    Nie, to chyba dalsza część tego kłopotu ze znikającym z roztworu
    tiosiarczanem. Albo coś podobnego, bo trochę pogubiłem się w tych
    wyjaśnieniach.

    > A ja widze czlowieka potrzebujacego pomocy, niestety psychiatria to nie
    > moja dziedzina, ale moge ci polecic paru specjalistow.

    Proszę bardzo, zawsze lepsza jakaś jedna konkretna rada, nawet zbędna,
    niż żadna.

    --
    Jarek