  • 41. Data: 2010-10-31 19:49:07
    Temat: Re: Czym zmyć długopis z LCD?
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-10-29, o godz. 20:19:54
    Saiko Kila <f...@b...cy> napisał(a):

    > Proces Maciek BabciaDobosz <b...@j...org.pl> zwrócił błąd:
    >
    > Dla młodszych, to chyba trzeba też powiedzieć co to jest cytroneta. Ja
    > smaku nie pamiętam, ale myślę że lepszym zamiennikiem mógłby być
    > Sprite.

    Nie o smak chodziło a o popularność ;-) W sumie to jakaś polokokta
    czy inna hoop cola też może być. A inna metoda pozbycia się kwasu
    salicylowego to destylacja ale to już wymagało aparatury i umiejętności
    choć smak wychodził lepszy. ;-)

    Zdrówko

  • 42. Data: 2010-11-01 01:01:44
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Ja mam dowód przed oczami - parę lat temu, nie zważając na nic, użyłem
    > podobnego preparatu do czyszczenia szyby monitora CRT 17" NEC MultiSync
    > FE750+ (nowy wtedy)... Najpierw wydawało mi sie, że w rogu jest jakiś
    > brudek i czyściłem, czyściłem... :D
    > W każdym razie, plama po usuniętej powłoce antyrefleksyjnej przypomina
    > mi, żeby się jednak stosować do zaleceń. ;)

    Podejrzewam mimo wszystko że to była taka uroda tej powłoki
    antyrefleksyjnej, w NECach w991sb i analogicznej 17" też szybko
    schodziła od alkoholu, widać NEC stosował jakąś odmienną niż inni metodę
    jej nanoszenia, podejrzewam, że między nią a szkłem była warstwa czegoś
    nietrwałego.

  • 43. Data: 2010-11-02 07:37:08
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > od alkoholu, widać NEC stosował jakąś odmienną niż inni metodę jej
    > nanoszenia, podejrzewam, że między nią a szkłem była warstwa czegoś

    Miałem przykład CRT, który był myty (jeżeli w ogóle) jedynie wilgotną
    ścierką
    a zwłaszcza nie był docierany w rogach a tam warstwa antyrefleksyjna,
    schodziła.
    Więc moim zdaniem zlazłaby nawet nie dotykana.

    Artur(m)