  • Data: 2010-10-28 15:38:22
    Temat: Re: Czym zmyć długopis z LCD?
    Od: OMSON <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Fonon pisze:

    > Jest to ostrzeżenie o charakterze ogólnym. "Żaden alkohol" - trudno
    > przypuszczać, by KAŻDY był agresywny. Napisali tak "z ostrożności
    > procesowej". Czyściłem rozmaite panele etanolem bez ujemnych
    > konsekwencji, co nie znaczy że wszystkie są niewrażliwe na ten alkohol.

    Ja mam dowód przed oczami - parę lat temu, nie zważając na nic, użyłem
    podobnego preparatu do czyszczenia szyby monitora CRT 17" NEC MultiSync
    FE750+ (nowy wtedy)... Najpierw wydawało mi sie, że w rogu jest jakiś
    brudek i czyściłem, czyściłem... :D
    W każdym razie, plama po usuniętej powłoce antyrefleksyjnej przypomina
    mi, żeby się jednak stosować do zaleceń. ;)

    Pzdr, OMSON