  • 1. Data: 2009-09-16 18:02:14
    Temat: Czym zastapic 6210 ?
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Witam

    Czy jest jaki telefon dla ludzi ktorzy malo rozmawiaja (jakies pol godizny
    tygodniowo) i nie potrzebuja
    zadnych bzdur typu : badziewny aparat, dzwonki mp3, reszta szajsu... ?
    Wystarczy zeby dalo sie
    w miare wygodnie pisac sms i zeby sie nie czekalo na usuniecie jednej
    wiadomosci 6 sekund. Oprocz
    tego bateria na czuwaniu minimum 5 dni. Dobrze zeby byl w miare maly ale z
    tego co widze to praktyczine
    kazdy jest teraz maly w porownaniu z moja nokia 6210. Nie zalezy mi na
    zadnej konkretnej firmie chociaz
    jestem raczej przyzwyczajony do nokii.

    Da sie cos takiego kupic ? Tyle tych telefonow teraz, ze naprawde nie wiem.

    Bede wdzieczny za pomoc.

  • 2. Data: 2009-09-16 18:06:50
    Temat: Re: Czym zastapic 6210 ?
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Może coś z tych rzeczy :

    http://allegro.pl/item739628638_nokia_1200_fvat22_gw
    _24mc_szczecin_makrogsm_pl.html
    http://allegro.pl/item732110747_nokia_1209_z_nokia_p
    oland_f_vat_225_wroclaw.html

  • 3. Data: 2009-09-16 18:16:45
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bagno" news:h8r9bl$edi$1@atlantis.news.neostrada.pl

    Nokia 1202
    Nokia 1203

    Oba dostępne na allegro.

  • 4. Data: 2009-09-16 18:35:29
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "bagno" news:h8r9bl$edi$1@atlantis.news.neostrada.pl
    >
    > Nokia 1202
    > Nokia 1203
    >
    > Oba dostępne na allegro.

    Wprawdzie stara n6210 nic nie miała i n1202 tak samo niczego wiecej poza
    budziiem smsami i zegarkiem nie oferuje, jednak to porównanie jest moim
    zdaniem nieprawidłowe. jakbyście zamiast n3310 polecali n1202 to jeszcze
    by było jako tako, ale n6210 kiedyś to był topowy model! TAk wiec pomimo
    braków zawodników w tej konkurencji, postarajcie sie polecić "coś"
    godnego...

    ToMasz

  • 5. Data: 2009-09-16 19:15:20
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Bart wrote:
    > Może coś z tych rzeczy :
    >
    > http://allegro.pl/item739628638_nokia_1200_fvat22_gw
    _24mc_szczecin_makrogsm_pl.html
    > http://allegro.pl/item732110747_nokia_1209_z_nokia_p
    oland_f_vat_225_wroclaw.html

    Szczerze mowiac wygladaja tandetnie.

    Chodzilo mi jednak chyba o cos z troche wyzszej polki. Wprawdzie nie wymagam
    zadnych cudow ale jednak w telefon z poprzedniej epoki tez nie chcialbym sie
    znowu
    ladowac.

    W sumie sam nie wiem czego chce. Pewnie bede wiedzial jak dotkne i zobacze.

  • 6. Data: 2009-09-16 19:22:01
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    bagno wrote:

> [...]
    > ladowac.
    >
    > W sumie sam nie wiem czego chce. Pewnie bede wiedzial jak dotkne i zobacze.

    Nokia 6300. Generalnie jest to prosty telefon z wyzej polki (patrzac po
    numeracji). Nie powinna byc tez bardzo droga. Bateria jest znosna.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 7. Data: 2009-09-16 19:36:34
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    darnok wrote:

    > Nokia 6300. Generalnie jest to prosty telefon z wyzej polki (patrzac
    > po numeracji). Nie powinna byc tez bardzo droga. Bateria jest znosna.

    Te telefony znam i biore pod uwage. Z drugiej strony gdybym mial dac
    450 to nie wiem czy nie skusic sie juz na 6303 za 500. A tak naprawde
    to ani ten ani ten nie jest mi potrzebny. Trudna decyzja.

  • 8. Data: 2009-09-16 19:36:53
    Od: BearBag <c...@g...com>

    bardzo podobna (jesli chodzi o klase) jest nokia 6020. Polecam.
    Sa dwie w rodzinie, bateria nawet przy duzej ilosci rozmow trzyma min
    4 dni, czuwanie spokojnie tydzien.
    Ma wszystko co trzeba do rozmow i smsow :)
    No i cena, kupisz w dobrym stanie za 60zl uzywke, lub za 150 nowke.

  • 9. Data: 2009-09-16 19:48:50
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    BearBag wrote:
> [...]
    > Ma wszystko co trzeba do rozmow i smsow :)
    > No i cena, kupisz w dobrym stanie za 60zl uzywke, lub za 150 nowke.

    No ale wyglada to fatalnie. Ksztalt jakis dresiarski. Tandetna blyszczaca
    obwodka.
    Po zdjeciach uzywanych widac, ze niszczy sie mocno obudowa. No i chyba dosyc
    gruby ale moge sie mylic.

  • 10. Data: 2009-09-16 20:11:33
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu bagno tak oto obwieścił(a):

> [...]
    > obwodka.
    > Po zdjeciach uzywanych widac, ze niszczy sie mocno obudowa. No i chyba dosyc

    Czyli wychodzi nie potrzebujesz "żadnych bzdur" ale solidność estetyka i
    wykonanie znacząco wpływa na wybór. Myślę tak jak koledzy że 6300 to dobry
    wybór w tym temacie, a co powiesz na 3120 classic, za 350zł masz nówkę, tez
    jakaś alternatywa, ale ja na Twoim miejscu bym brał 6300.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?