eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCzym wyczyscic tlumik ze smaru
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 15

  • 11. Data: 2010-01-04 12:49:07
    Temat: Re: Czym wyczyscic tlumik ze smaru
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-01-04, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    >
    > Taki uklad otwierajacy i zamykajacy zawor bylby tez fajniejszy z punktu
    > widzenia dozowania smaru, dozownik oparty o dlawik ma to do siebie, ze
    > czasem sie np poluzuje srubka. Ale jak sie tym interesowalem to nie
    > znalazlem zadnego rozwiazania w sensownej cenie.
    >
    Jak nie ma w sensownej to mozna zrobic samemu :-) Bierzesz timer NE555 - koszt
    pewnie nie wiecej niz 1.50 PLN do tego potencjometr, pare rezystoroow, kondensatorow
    i kawalek plytki uniwersalnej. No i ewentualnie jakies pudeleczko na to, koszt
    wszystkiego pewnie max 20 PLN.

    Przyklad uzycia i schematy:
    <http://ne555.bitmar.net/projekty/timer_ne555.htm>

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 12. Data: 2010-01-04 13:03:39
    Temat: Re: Czym wyczyscic tlumik ze smaru
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-01-04, n...@s...com <n...@s...com> wrote:
    > Ja teraz sie szarpnalem na v-oila ale jeszcze nie przetestowalem. W
    > kazdym razie zaworek jest jakis taki smiszny fikusnie maly.
    >
    Jak patrzylem na fotki V-Oila to ten zawor wygladal mi wlasnie na ET-3
    o taki:
    <http://allegro.pl/item869851985_et_3_elektrozawor_o
    dcinajacy_paliwo.html>

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 13. Data: 2010-01-04 13:12:14
    Temat: Re: Czym wyczyscic tlumik ze smaru
    Od: n...@s...com

    On Mon, 4 Jan 2010 12:22:18 +0000 (UTC), Piotr Klimek
    <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:


    >jakims radiatorze, zeby sie nie spalil? Czy to po prostu jego normalna
    >temperatura pracy i nie powiniennem sie przejmowac?

    Nie wiem, kumpel go wywalil i dolozyl pokretelko festo wlacz/wylacz i
    robi to recznie. Z tego co pamietam glownie chodzilo o to ze jak sie
    nagrzewal to olej lecial bardziej, a jak byl chlodny to nie kapal
    wcale.
    Ja teraz sie szarpnalem na v-oila ale jeszcze nie przetestowalem. W
    kazdym razie zaworek jest jakis taki smiszny fikusnie maly.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
    http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html


  • 14. Data: 2010-01-04 13:22:58
    Temat: Re: Czym wyczyscic tlumik ze smaru
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 4 Jan 2010 12:49:07 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > On 2010-01-04, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    >>
    >> Taki uklad otwierajacy i zamykajacy zawor bylby tez fajniejszy z punktu
    >> widzenia dozowania smaru, dozownik oparty o dlawik ma to do siebie, ze
    >> czasem sie np poluzuje srubka. Ale jak sie tym interesowalem to nie
    >> znalazlem zadnego rozwiazania w sensownej cenie.
    >>
    > Jak nie ma w sensownej to mozna zrobic samemu :-) Bierzesz timer NE555 - koszt
    > pewnie nie wiecej niz 1.50 PLN do tego potencjometr, pare rezystoroow,
    kondensatorow
    > i kawalek plytki uniwersalnej. No i ewentualnie jakies pudeleczko na to, koszt
    > wszystkiego pewnie max 20 PLN.
    >
    > Przyklad uzycia i schematy:
    > <http://ne555.bitmar.net/projekty/timer_ne555.htm>

    Nie mam zaciecia do lutowania, ale dzieki za informacje :)

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/


  • 15. Data: 2010-01-04 13:24:13
    Temat: Re: Czym wyczyscic tlumik ze smaru
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 04 Jan 2010 14:12:14 +0100) ktos podajacy sie za n...@s...com
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > On Mon, 4 Jan 2010 12:22:18 +0000 (UTC), Piotr Klimek
    > <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    >
    >
    >>jakims radiatorze, zeby sie nie spalil? Czy to po prostu jego normalna
    >>temperatura pracy i nie powiniennem sie przejmowac?
    >
    > Nie wiem, kumpel go wywalil i dolozyl pokretelko festo wlacz/wylacz i
    > robi to recznie. Z tego co pamietam glownie chodzilo o to ze jak sie
    > nagrzewal to olej lecial bardziej, a jak byl chlodny to nie kapal
    > wcale.

    U mnie chyba ten problem nie wystepuje. jakos to poustawialem i lancuch
    jest wilgotny a felga w miare czysta wiec nie ruszam :)

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: