    From: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czym tniecie laminat ?
    Date: Wed, 27 Jan 2010 23:07:09 +0100

    Verox pisze:
    > Żeby było równo i bez syfu?
    >
    > Gilotyna szarpie i wygina krawędzie, a takiego 1.55mm to już nie ma szans
    > przeciąć.
    > Diamentowa tarcza na dermelce nie dość że trudno ją utrzymać równo, to jeszcze
    > syfu pełno przez tydzień.

    Normalny Flex tylko cienka tarcza do metalu. nie pamietam czy 0.5 czy 1
    mm ale mozna kupić naprawdę cienkie, kiedys kupiłem tarcze o bardzo
    gładkich powierzchniach bocznych, pracują doskonale, spróbujcie jest
    naprawdę ok i szybko. Blachy, sróbki, tulejki, preciki itd też tą tarczą
    tnę. Ta tarczą nie wolno szlifowac bokami. Odprysk moze narobic kuku.
    Nowa nie zdarta tarcza, wysokie obroty i mały opór tarczy powodują że
    tarcza zachowuje sie jak żyroskop to dodatkowe prowadzenie trudno jest
    skrzywić linie cięcia.

    Pył powstaje ale nie ma tragedii. Gdzie drwa rąbia tam wióry lecą.

    Okulary ochronne i osłona na Flexie konieczne.

    pozdr
    AK