    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czym tanio zaprogramować nandflash
    Date: Mon, 17 Apr 2017 17:26:25 +0200

    On 4/17/2017 1:56 PM, Cezar wrote:
    > dlaczego kłopotliwego? troche drogi - to fakt ale raczej bezproblemowy.

    Raz że droższy niż głupi atmega czy stm32 dwa że drobny, a druciarstwa
    nie chcę uprawiać. Więc jestem skazany na jakieś dziwaczne płytki jak ta
    z ebay (przynajmniej 4x wieksza niż potrzebna :/)

    > ja uzyłem gotowego modułu:
    > http://www.ebay.com/itm/111714216200
    > do tego taki adapter http://www.ebay.com/itm/182395868316

    Wiem że adapter jest tani, zamowilem nawet na ali. Ale za Ftdi 100zl nie
    dam. Nie chodzi o to czy stać mnie, tylko o to ze to jakis absurd cenowy
    za taką piedołę. Widze ze komuniacjia wymaga jakiś nastu pinów więc
    powinno to obrobić ... aruino, gdyby były wersje na 3.3V. na szczęscie
    sa wersje STM32.

    > wszystko połączone na pająka. Na githubie jest troche gotowego softu pod
    > tą konfigurację.

    Tak wiem, obejrzałem ten soft. Mimo to że jest gotowiec zastanowie się
    czy aby nie napisać:
    a) własnego na jego podstawie (a jest kiepsko napisany)
    i zrobić:
    b) tańszego i wygodniejszego hardware

    Jak będę mial czas ...