  • Data: 2011-04-14 08:01:48
    Temat: Re: Czym się różni cyna?
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:4da6a3c2$1@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

    > Bez problemu można zmniejszyć to do zera. Wystarczy zakazać produkcji
    > świetlówek.
    > Wyprzedzając rozwój wypadków - może na architekturze powinni wprowadzić
    > specjalność: "Kurne chaty."

    To byłaby przesada w drugą stronę.
    Jak wprowadzali świetlowki, to mogli pomyśleć jak to utylizować. Z
    akumulatorami jakoś nie ma problemu.
    Tak naprawdę świetlowki pojawiły się niedawno - wcześniej gro używane było w
    zakładach przemysłowych i tam utylizacja była rozwiązana (sam zawoziłem to
    utylizacji). Obecnie świetlówki wprowadza się pod przymusem i to jest
    problemem.
    Nie przeszkadzają mi świetlówki na półkach, tylko brak żarówek.
    A za prąd płacę z własnej kieszeni, więc moja sprawa jak go zużywam. Jeżeli
    elektrownie węglowe produkują zbyt dużo CO2, to jestem za atomowymi. Zresztą
    węglowe nie produkują tego CO2 więcej od mamutów, bo za ich "kadencji"
    ocieplenie było zdecydowanie większe.

    Recepta na wszystko: zakazać ekologi. Albo wysłać ekologów w diabły - emisja
    CO2 spadnie znacząco.

    --
    Desoft