  • Data: 2023-10-25 14:21:52
    Temat: Re: Czym się różni 18650?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-10-25, Jacek <j...@g...pl> wrote:

    > Mógłbyś w paru słowach opisać jak rozładowywujesz te sprawdzane aku? Do
    > jakiego napięcia, czym obciążasz, jak mierzysz końcowe napięcie (pod
    > obciążeniem czy po odłączeniu obciążenia)?

    Mam tzw. battery cycler. Neware BTS5V6A8CH, chiński, ale MZ bardzo
    przyzwoity, szczególnie biorąc pod uwagę cenę (ca 2k USD).
    https://www.newarelab.com/neware-product-sheet/item/
    147-bts-4008-5v6a-8-channels-battery-tester-cycler-d
    ual-range

    Wszystko programowalne. Zwykle rozładowuję przy stałym natężeniu do
    2.75V. Ładuję najpier przy stałym natężeniu do 4.2V, potem przy stałym
    napięciu do <100mA. Końcowe napięcie i tak i tak. Kwestia dodania
    segmentu (rest) bez obciążenia.

    Mam to w robocie jakby co. Aż takim hobbystą bateriowym nie jestem :)

    --
    Marcin