    From: "adamschodowy" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czym przykleić korytko?
    Date: Tue, 8 Dec 2015 19:12:19 +0100

    > Nie opłaca się do jednorazowej roboty, choć to by było najlepsze
    > rozwiązanie.
    > Ale może zrobię coś takiego. Za moich szkolnych czasów brało się silnik
    > od radiomagnetofonu, wiertło i owijało się ośkę silnika i wiertło
    > srebrzanką, potem to zalewało się cyną. Tym można było całkiem fajnie
    > płytki wiercić.

    za moich wymontowywało się z kostki elektrycznej (w zasadzie z tego miękkiego
    plastiku łatwiej ostrym nożem to wyciąć) miedziany czy mosiężny zacisk z dwiem
    śrubkami, i ten zacisk pozwalał pięknie połączyć rotor silniczka z dowolnym wiertłem
    do 2mm, może nie było to połączenie idealnie współosiowe ale dało się tym bez
    problemu wiercić.