    Subject: Re: Czym przykleić korytko?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
    Date: Thu, 3 Dec 2015 16:31:56 +0100

    W dniu 2015-12-03 o 16:15, __Maciek pisze:

> [...]
    > się odpowiednio rozgrzać. Za to przyklejenie czegoś gorącym klejem do
    > kilkumilimetrowego aluminium jest praktycznie niemożliwe - klej
    > natychmiast stygnie i nie łapie.
    > W rozważanym w wątku przypadku, problemem będzie to, że korytko jest
    > długie i trzeba przykleić całe naraz, a więc nałożyć dużo kleju, który
    > w momencie przyłożenia korytka ma być gorący, a nie tylko ciepły, a
    > klejarka ma skończoną wydajność. Może zamiast używać klejarki, lepiej
    > roztopić ten klej na kuchence, w jakimś naczyniu - w starej warząchwi
    > albo rondlu czy czymś takim. Następnie szybko polać całą "trasę"

    Mowa jest o 50cm kawałkach - dobry pistolet (ja mam starego zielonego
    Boscha czyli nic nadzwyczajnego) spokojnie da radę. Tyle, że on po
    naciśnięciu przycisku włącza porządne grzanie.
    https://www.bosch-do-it.com/pl/pl/majsterkowicze/nar
    z%C4%99dzia/pkp-18-e-3165140289597-199920.jsp
    Jak przykleiłem listwę z gniazdkami do ściany, to odeszła z tynkiem
    (miała być dłuższa... trzeba było oderwać). Ale takim zwykłym pistoletem
    to pewnie by trochę problemów było.
    No, minus jest taki, że jednak chwilkę trzeba poczekać zanim klej
    ostygnie, ale to jest powiedzmy 10s.

    > Ja bym to korytko przykleił piankową taśmą dwustronną Tesy. Nie musi
    > koniecznie być dokładnie ta "montażowa" co w reklamie, może być
    > "zwykła". Najważniejsze będzie bardzo dokładne przemycie i
    > odtłuszczenie powierzchni, zwłaszcza szafek kuchennych, które z reguły
    > mają na górze warstewkę tłuszczu z kurzem.

    Tak, nie wiem jak teraz, ale kiedyś były sprzedawane listwy od razu z
    taśmami.

    Pozdrawiam

    DD