  • Data: 2015-12-03 13:23:23
    Temat: Re: Czym przykleić korytko?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czarek Grądys" <c...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:56600a35$0$644$65785112@news.neostrada.pl...
    > Czy jest jakiś dobry klej, którym można by przykleić zwykłe korytko na
    > kabel elektryczny do deski laminowanej? Chodzi o szafki kuchenne, chcę
    > uporządkować kable na górze, a jest mało miejsca do sufitu, więc wkrętarką
    > się nie podejdzie. No i ciężko z drabiny mając wyciągnięte ręce. Chodzi o
    > klej co byłby trwały, dla siebie robota, a nie dla klienta;) Tu gdzie
    > blisko wkręta jakoś postaram się wkręcić, ale głębiej będzie trudno.

    Przetestowałem kilka rodzajów klejów montażowych w tubach i najlepszy jaki
    używałem to Pattex Express:

    http://www.castorama.pl/produkty/wykonczenie/drewno-
    i-drewnopodobne/akcesoria-do-podlog-drewnianych/klej
    e/klej-montazowy-pattex-expres-fix-375-g.html#produc

    Przykleiłem nim ze 40 metrów korytek do ścian. Po posmarowaniu i przyłożeniu
    do ściany, utrzymuje ciężar listwy PCV. Po 10 minutach można układać już
    kable w listwie. Po 30 minutach nie ma szans na zerwanie. Odchodzi od ściany
    razem z warstwą farby albo nawet z tynkiem.

    Są też do kupienia głowice kątowe do wkrętarek.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba