    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czym polerowac 'szkla' reflektorów?
    Date: Sun, 1 May 2011 22:47:04 +0200

    Użytkownik "Adam Adamaszek" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:91f80f98-2c77-452e-a313-411ee2a49367@glegroupsg
    2000goo.googlegroups.com...
    W dniu niedziela, 1 maja 2011, 21:55:59 UTC+2 użytkownik Kuba (aka cita)
    napisał:

    > Pewnie tak samo, jak ten kladziony fabrycznie?

    ja tam biegły w temacie nie jestem, ale czy czasem ten fabryczny laier
    (jesli w ogole jest) nie różni sie znacznie od tego zwykłego bezbarwnego,
    ew. jaki lakier bezbrawny położyć, zeby nie róznił sie od fabrycznego?

    Ja nigdy nie widzialem na plastikowych lampach bezbarwnego lakieru. Być może
    jest tam jakaś warstwa ochronna, ale wątpie, zeby to był po prosty bezbrawny
    lakier, o jakim można pomyśleć patrząc na sklep z fabrami.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl