  • Data: 2010-12-08 22:22:41
    Temat: Re: Czym podłączyć rzutnik z laptopem (20m)
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    janusz_kk1 wrote:

    > Witam
    > Pewna instytucja budżetowa robi remont sali konferencyjnej.
    > Jak to budżet pieniędzy mają tylko na remont, sprzet
    > będzie kupowany w przyszłym roku, ale teraz trzeba pochować
    > kable i jest problem czym połączyć rzutnik który będzie
    > wisiał pod sufitem z prawdopodobnie laptopem który będzie w kącie
    > sali w takim jakby barku. Sprzętu na razie nie ma, acha z tego laptopa
    > bedzie jeszcze łączony drugi ekran w pomieszczeniu tłumaczy żeby
    > widzieli co się wyświetla.
    > Macie jakieś pomysły? Bo ja mam jeden pomysł ale czekam na wasze opinie.

    Będziesz i tak potrzebował video-splitter w jakiejś porządnej wersji. Jeżeli
    laptop nie jest urządzeniem przypisanym (każdy przychodzi ze swoim) to masz
    problem natury "co położyć". W najgorszym przypadku SVGA i HDMI. DVI da się
    przełożyć na HDMI (wersja I) lub SVGA (A), więc wsio obecnie używane da się
    tym obskoczyć. Nie wiem, jaką masz geografię, znaczy gdzie projektor, gdzie
    sala tłumaczy, ale "na skrzyżowaniu" dałbym splitter HDMI/VGA lub tylko
    HDMI, czyli w tym miejscu dać jakąś półeczkę albo porządnej wielkości kanał
    do kabla no i oczywiście jakieś gniazdo sieciowe, najlepiej sterowane z tego
    barku. A kabli bym na razie nie kładł, tylko dał, jak J.F. pisze, koryto
    rozsądnej wielkości. Jak masz podwieszany sufit to jeszcze lepiej. Robisz
    porządne koryto od barku do sufitu a tam może sobie lecieć jak chce. Mamy
    tak w pracy (10m kabla SVGA, bo taki mamy projektor) i hula dobrze.

    Waldek