  • 1. Data: 2016-12-16 21:22:20
    Temat: Re: Czym otruc szczajace koty?
    Od: r...@g...com

    Witam. Najszczersze wyrazy współczucia,mam podobny problem.
    Mieszkam z babcią ( lat 70) która ma 3 takie hieny.
    trzyma je w domu i nie wypuszcza na dwór.
    Nie ma dna bym w coś nie wdepnął.
    nie wspominam o smrodzie czy kudłach.
    Próbowałem złapać i wywiezc ale na sam mój widok spier..
    Trutka na szczury nie pomaga zresztą musze być ostrozny bo babcia non stop daje coś
    do miski i by się zorientowała.
    Słyszałem żeby rozbić termometr i wlać rtęć do mleka czy karmy.
    Spróbuję i o efektach napiszę.
    Pozdrawiam Remik.

  • 2. Data: 2017-05-15 13:06:27
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-12-16 o 21:22, r...@g...com pisze:
> [...]
    do miski i by się zorientowała.
    > Słyszałem żeby rozbić termometr i wlać rtęć do mleka czy karmy.

    Pokaż babci ten artykuł.
    Szczególnie, jeśli czasem gdzieś wyjeżdżasz.

    http://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/policja-odkryla-
    zwloki-kobiety-ktora-zjadly-koty/rktlb5j

  • 3. Data: 2017-05-15 14:59:17
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.05.2017 13:06, t-1 pisze:

    > Pokaż babci ten artykuł.
    > Szczególnie, jeśli czasem gdzieś wyjeżdżasz.
    >
    > http://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/policja-odkryla-
    zwloki-kobiety-ktora-zjadly-koty/rktlb5j

    Szkoda fatygi. Z termometrem. No, chyba że nie chce się mieć gorączki - jak mawiał
    ten,
    który przeskoczył przez płot. Albo dla kurażu, z braku laku. Albowiem od 2009 roku
    termometry rtęciowe nie są już produkowane i zamiast rtęci używany jest alkohol.