  • 11. Data: 2012-01-22 21:44:17
    Temat: Re: Czym oliwić przeguby wycieraczek ?
    Od: ptoki <s...@g...com>

    wiadomościnews:jff3he$e5b$1@inews.gazeta.pl...

    > kup bezprzegubowe pióra i nie będziesz musiał oliwić, poza tym tak naprawde
    > to pierwsze słysze w ogole o oliwieniu piór.
    > Przecież zywotność gumy pióra jest mniejsza od metalowej jej częsci

    Tylko w przypadku kiedy wymienia sie cala wycieraczke. Gdy metalowa
    czesc ma jakis docisk "aerodynamiczny" to czesto zamontowanie
    wycieraczki marketowej wzamian skutkuje goownianym dzialaniem.
    Dlatego np u mnie najlepiej jest wymienic tylko gumke wraz z
    plaskownikami.
    I taki pantograf po paru latach lubi sie usztywniac.

    Nowy pantograf to jakies 2-3x wiecej niz wycieraczka z marketu...

  • 12. Data: 2012-01-22 21:49:41
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:jfhro6$tgt$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Aleksander222" <a...@x...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jakie to są charakterystyczne pasy ? Bo mi się jakieś pasy robią (jak na
    > złość zawsze na wysokości
    > wzroku). Zmieniłem pióra na jakieś Bosch i dalej mam takie problemy.

    może wystarczy przetrzeć okulary?

    BP, MSPANC

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 13. Data: 2012-01-22 21:51:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Aleksander222

    > Jak się tego nie robi, to się zapiekają i w zimie zostają
    > charakterystyczne "pasy" na szybie, biorące się z ich sztywności.
    >
    > Ale naoliwiłem te (mikro)przeguby wycieraczej WD 40

    I to był błąd, trzeba było naoliwić te (mikro)przeguby wycieraczej
    niedźwiedzim tłuszczem.

  • 14. Data: 2012-01-22 21:56:36
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:jfhro6$tgt$1@mx1.internetia.pl...

    > może wystarczy przetrzeć okulary?

    No raczej nie. Od czasu do czasu udaje się uzyskać dobry efekt ale
    przeważnie
    to większość szyby jest ok a przed oczami mam akurat smuge.

  • 15. Data: 2012-01-22 22:11:34
    Od: "Aleksander222" <a...@x...pl>

> [...]
    zawsze na wysokości
    > wzroku). Zmieniłem pióra na jakieś Bosch i dalej mam takie problemy.

    No profil przedniej szyby jest obły i nierównomierny, i wycieraczka jak po nim
    jedzie, to żeby docisk był stały na całej
    powierzchni, muszą nieco poruszać się także przeguby (np.3) pantografu.

    Jeśli teraz któryś przegub się zapiecze (np. w zimie) to wycieraczka jedzie sztywnym
    pantografem po szybie, w efekcie są pasy gdzie
    dociska, a są pasy szyby gdzie nie dotyka.

  • 16. Data: 2012-01-23 13:25:51
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-01-21 20:26, Aleksander222 pisze:
> [...]
    > OK, ale niestety ten WD 40 rozmarowuje się po szybie i robią się takie
    > tłuste artefakty, długo walczyłem żeby usunąć cały tłuszcz..:/

    O jakich mikro przegubach mówisz? Jakie pasy na szybach? Jakie przeguby
    wycieraczej?

    WD40 to sobie wiesz gdzie używaj, do łopaty a nie do samochodu.

  • 17. Data: 2012-01-23 21:07:43
    Od: "Aleksander222" <a...@x...pl>

    Użytkownik "Filip" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

    > O jakich mikro przegubach mówisz? Jakie pasy na szybach? Jakie przeguby
    wycieraczej?

    Myślę że większość zrozumiała jakie to są przeguby itd.

  • 18. Data: 2012-01-24 01:34:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/23/2012 09:07 PM, Aleksander222 wrote:

    > Myślę że większość zrozumiała jakie to są przeguby itd.

    Jak ktoś nie zrozumiał to i tak nie będzie w stanie Ci pomóc. Taka
    selekcja odpowiadających.

    --
    Artur
    ZZR 1200